Gå til innhold

Dal-z sin E90 330i | Trenger tips til nye felger!

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Holder til i Ålesund, så blir ikke mye skikkelig vinter, snøen ligger bare et par dager og kommer som oftest ned som sørpe :P

Ja, faen, det var ikke mye kjekt... Skulle avgårde på trening i dag tidlig, så starta bilen, så sto den og gikk litt mens jeg var inne å henta noe dill, kom ut igjen, så dreiv alarmen til rattlåsen og kom hvert 5. sekund. Den påsto at rattet var låst, men det var det ikke. Skulle prøve å kjøre en liten tur for å sjekke om alt var som normalt, så lukte jeg døra og da hørte jeg plutselig masse fresing, åpna døra og gikk ut og der fossa røyken ut av håndtaket! Lukta helt jævlig og :P Fikk stoppa bilen med en gang og etter det var den helt død. Setter inn nøkkelen og alt fungerer, helt til jeg trykker startknappen, da blir alt svart.. Rattlåsen fungerte heller ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg det at det er en gjenganger på disse bilene. Men har ikke peiling på hva det kan være som førte til dette mtp. håndtaket som svidde seg :P Får satse på at det ikke blir så alt for ille ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell nokså vanlig feil på e90 at rattstammen kødder.

Er ikke så vanlig og for det meste kun på 2005 modellen at dette har skjedd. Rattlås henger seg enten opp eller gir feilmeldinger som i sin tur klusser til for andre ting ;)

Får satse på at det ordner seg på en grei måte og at du får bilen tilbake igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ordner seg greit ja! Skal ringe Brages på mandag og få en oppdatering, til den tid får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Var avgårde og kjøpte meg en scooter i går, så nå har jeg ihvertfall noe å farte rundt på \:D/ Var så billig å både kjøpe og eie, så tenkte bare why not, kjekt å ha :P

Freakshow: Dette er Simons eksos, har hørt både bra og dårlig om Simons, men dette skulle visstnok være det beste de hadde når det kom til stålkvalitet, fikk den også til en veeeeldig fordelaktig pris, så klarte ikke å dy meg :D Det gledes til bilen er tilbake og jeg kan montere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

har ikke vært så voldsomt stor interesse rundt bilen på finn.no, noen innbytteforslag er det eneste som har vært.

Vurderer også å bare beholde den, men da "må" jeg kjøpe nye vinterhjul :P Vurderer å gå for Zito WP111 9,5x19" ET35 framme og ET20 bak med 235/35/19 på alle fire. Koster litt, men det ser jo kult ut da...

Noen tips til felger i samme klassen? Maksbudsjett på hjul er ca 8000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...