ZhilleN Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 (endret) Lager tråd her siden jeg skal pusle litt med den. Ting som skal gjøres : Gjort [/] Ikke gjort [X] Bestilt [V] Ny lambdasonde Feste varmedeksel over eksos Bytte olje på motor, kasse, og diff Legge opp til tåkelys, er ikke lagt opp helt frem Cd spiller Justere panser/ skjerm butter i hverandre Ny gummiforing til girspaken Motorvask!!!!! Polering, med full innvendig rens m/dampvask Linselykter foran Feste innerskjermer evt kjøpe nye i hjulhusene nytt Alcantara ratt samt girpose, håndbrekk og girkule Full tektylering under samt fjerning av overflaterust Flekke på farge her og der Dukker sikkert opp mer etterhvert. Endret Februar 9, 2015 av ZhilleN
ZhilleN Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 ja stemmer SigurdE36 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Gratulerer med grombil. Faderen altså,en e36 i god stand er virkelig en bil som jeg kunne tenkt meg. For mange er den avleggs men for meg er den tidløs. Du får pøse ut med info og bilder etterhvert.E36 og e34 er biler jeg liker godt.
ZhilleN Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 Er selvfølgelig litt småfiks her og der, men ellers er det en veldig dtrøken og pen bil! Da har jeg akkurat kommet hjem fra Gjøvik, takk for kjøpet Carl, hyggelig kar! Flere bilder kommer til helga, tok noen dårlige nå av en møkkete bil : Bilder :
ZhilleN Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 Blir polish, vask av motorrom og full shine innvendig til helga sveigis reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Bare fjærer nå?, eller bare heva endelig? , gratulere med fin bil btw! ) Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
ZhilleN Skrevet April 16, 2014 Forfatter Skrevet April 16, 2014 Ja har hatt det før, bare isbil Blir full shine i dag; regner med det går med mange timer i dag
ZhilleN Skrevet April 18, 2014 Forfatter Skrevet April 18, 2014 Ble litt shinings i dag, har til sammen brukt ca. 7 timer I morgen blir det litt fiks under, som bl.a - Feste varmeskjold dekslet over eksosen - Pusse overflaterust, og tektylere under hele bilen Produkter : - 3m fine rubbing (gul) - 3m lakkforsegling - scholl s17+ - 3m grønn/blå pads - Meguiars såpe - Swissvax detailer - Meguiars pads - Meguiars microfiberklut - wolfs chemicals leather conditoner Bilder av resultatet : Thundercoil reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå