sindretm Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Kjøpte for en mnd tid siden, min første Bmw. Meget fornøyd. Så tenkte og opprette en tråd her, for og motta tips og erfaring. Det er en helt orginal E90 318d - 2007 modell - msport - Lemansbleu - 18" m sport sommerfelger Ting som er utført i mitt eie: Sort grill Led lys innvendig med blått lys på pedalene Led lys i Angel Eyes Led lys i grøftelys Foreløpige planer for bilen: Cobra eksos med utblås på hver side (Montert) Sort 335 diffuser (montert) Carbon foliering av håndtak (venter på montering) Vurderer senk til bilen, er vel senket orginalt med msport, hva er da og anbefale? litt dårlige bilder, men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Gratulerer med fin bil og en lekker farge. Bra å se at det kommer flere lemans blå biler her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Gratulerer med fin bil og en lekker farge. Bra å se at det kommer flere lemans blå biler her inne Takk for det. Veldig fornøyd. Gleder meg til og få montert eksos og ny lys! Bilen din ser meget bra ut også, følger tråden din:) ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Pen bil. Spent på å høre om eksosen er noe tess. Vurdere lik selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Pen bil. Spent på å høre om eksosen er noe tess. Vurdere lik selv Takk for det. Blir spennende det ja, gjør veldig mye med utseende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Flott bil ja Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Deilig med påskeferie! Har i dag vaska bilen, og gitt den en liten behandling med polish. Har noen forferdelige lastestriper på bakfangeren. Det kom seg en del. Før: Etter: Har en del igjen for og få det strøkent, men det kom seg en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Gratulerer med fin bil, og velkommen i BMW "klubben" Hvordan fikk du vekk laste stripene? Flott farge BTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Gratulerer med fin bil, og velkommen i BMW "klubben" Hvordan fikk du vekk laste stripene? Flott farge BTW Takk for det! Etter grundig vask med avfetting og alt, så brukte jeg først denne color polishen i blå for og "fylle" ripene i flere omganger: og ett lag med turtle wax, før jeg tok ett siste lag med color polishen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Etter en vask så er det borte igjen ikke for å være gledesdreper altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Etter en vask så er det borte igjen ikke for å være gledesdreper altså Det vil eg nesten rekne med Den tid den sorg, Men det blir sikkert bedre etter en del flere behandlinger på lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 den kanten får du lett permanent bedre med våtslip og polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 den kanten får du lett permanent bedre med våtslip og polering. Bør nok gjøres det ja. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå