Joakim2104 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 På bmw e46 320D så sitter det en 16:9 display, når jeg vrir om treningen starter den opp men viser ingenting, den er helt svart. Får hørt på radio/cd samt justere lyd. Har kjøpt ny men den er helt lik Noe hjelp å få? Trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Navicomputer eller tv-modul (om du har det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Har navicomputer, men displayet er bare helt svart, men alt fungerer men før bare ikke bilde opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Det er navicomputeren som gir bilde til skjermen. Uten denne får du ikke bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Så må kjøpe ny eller fins det no triks å fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Sjekk at kabler og slikt er skikkelig på plass, sjekk sikringer og sjekk alt ser helt og greit ut. Om alt ser ut til å være greit, se om du finner noen med en fungerende enhet som du kan få låne litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Ok, takk for svar, fant noen ledninger som var teipet fast, kan legge ut bilder av det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Skjedde det bare plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Vært sånn siden jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Har fått svart skjerm selv etter koding, brukte en software cd med siste FW versjon på, og da funka det igjen etterpå.Men om dette vil fikse ditt problem vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Kan man downloade sofware som du brukte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Ja, den finst rundt om på nett.Men du må laste ned rett type, det varierer fra mk2, 3 og 4.Men du finner mye info om det. Siste versjon til Mk4 heter V32. Men dette prøver du på eget ansvar, dette fikset min når den ble svart etter koding, men jeg vet ikke om det hjelper deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Ok, takk for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rxlpower Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Var slik på min når jeg kjøpte. Var bare dårlig kontakt i pluggene på siden av skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 det du kan prøve er og koble vegg tv-modulen. signalet til skjermen går gjennom denne så til gps greia og så til skjermen. bare flytt om pluggene slik at du utelukker tv-modulen. så får du utelukket den iallefall. også sjekk om evt det har gått noen sikringer : ) edit : koble vekk tv-modulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå