Beivakongen Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Rett å slett steike feit bil,følger med her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Dette var en bil som virkelig kledde widebody Strøkent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 takk skal dere ha gutter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Fy for en bil du har handlet da. 7 serie er for stort syns jeg, men denne var rå! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Pleier ikke og like stylingsett/bredding men denne ble meget rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Liker vanligvis ikke slik styling, men på denne bilen funker det godt! Meget rå bil, rett og slett! Gratulerer! Må nesten nevne at jeg synes denne bilen hadde mye mer kledlige felger tidligere. Husker ikke lenger hva det var, men det var noen som var mye mer åpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hva med "Ali", "Hallal" på skiltet? Nei da, utrolig kul bil. Ser for meg at dette er den ultimate 7eren når det kommer til styling. Jeg har faktisk hatt denne typen bil med Lumma kit på bakgrunnen av pcen på jobben for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Takk for flere kommentarer Jeg vurder litt andre hjul..klarlakken har sluppet på felgkanten på Beyern hjula. Før stod det Lumma hjul på bilen..de var mer åpne og viste mer av bremsene...vurderer mer åpne hjul nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 har du bilde av de lumma hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Apropo "jeg liker ikke hvit bil med styling og heller ikke sjuer men din var fet" minner meg om : "Liker egentlig ikke utlendinger, men du er ganske ålreit innvandrer"... hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30749157 Her er annonsen ifra når den var ferdigbygget i 2011 fortsatt med en del chrome detaljer som nå er lakkert svart blank. Hjula i seg selv er ikke så pene, men det at bremsene kommer så godt frem er jo veldig kult da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Ah.. Det var de der jeg mente! Men nå må jeg nok inrømme at de ikke var så fete som hukommelsen sa meg.. Synes ellers bilen var finere med chrome nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Rått! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ville byttet ut Felga selv... Det er vel det eneste også Noen drøye kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Skjønner ikke greia med "bytt felger og bytt list og bytt ditt og datt"... Om folk skulle endre på denne bilen så burde de vel kjøpt den selv og endret den...? Synes bilen er dritfet slik den er nå! Husk å komme til oslo en dag så jeg kan klå litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå