JulianK Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Takk så mycket! JulianK, du bor ikke i Trøndelag tilfeldigvis ? eller er det kanskje en annen Julian..hmm.. Skaff deg en god jobb så har du råd til det meste Hehe neida bor i Vestfold nu, men flytter til Trøndelag 2 1/5 - 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 ah, takk for kommentaren uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Konge vogn du har der ja. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Liten update: I forbindelse med at bilen gjøres klar for utstillinger denne våren/sommeren skal en del ting lakkeres på nytt for å få det strøkent samt nye 22" felger er på vei (klarlakken har flasset på de som står på nå..så dette går på reklamasjon..) Jeg sikler litt på Alpina spoiler også... Mr_Soul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Ingen meninger om Alpina spoileren ? finnes det bedre alternativ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg føler den ble litt mye... altså...den er svær.... men si meg...burde du ikke bare kose med bilen denne sesongen og heller satse på oppgraderinger til neste sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 njaaah... da har du ny bil i år....og ny bil neste år...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Bilen din er jo ikke akkurat "original"... den har vel hatt en del oppgraderinger allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 påkostet ca 300 000,- allerede ja..hehe så den bør være i godt humør med tanke på så godt stell den får/har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 ikke den....hun...alt stell HUN har fått... Dessuten får du mer tid på å planlegge riktig vei bilen skal gå med tanke på felger spoilere utseende etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Synne syver ? jo, må nesten porsjonere opp litt..hadde ikke tenkt å bruke spesiellt med penger på bilen men...ah den basillen biter meg før jeg rekker å snu meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 sant nok...men tenk på det...du kjøpte bilen fordi du likte henne slik hun var...hvorfor da endre masse på den? Skal du endre noe, kanskje oppgrader lyd? chip/tuning? lys/led pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Da var nye felger mottatt og montert! Må si jeg liker disse langt bedre enn Multi felgene... Det første jeg gjorde var rett og vaske bil i 3 timer og legge voks på alle 4....hjul Her er det eneste bildet jeg har sålangt..! Trykk på bildet for å se full size. Legg merke til hvor store disse bremsene er...og hvor mye bedre de kom fram nå Walkabout og Erik89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå