axept Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Heia, Det er en stund siden jeg kjøpte bilen min, nærmere bestemt flere mnd. Tenkte jeg kunne nå lage en liten tråd om den. Bilen er en drøm å kjøre, i allefall i forhold til Opelen jeg har hatt siste 6/7 åra. Siden dette er en familietralle som vil bli brukt på bilferier etc så er jeg usikker på senk på denne (utover msport). Noen med erfaring rundt det? Blir jo tungt lastet. Bilen er en 2009 modell av 520d E61 som har rullet p.d.d ca 93K. Jeg så lenge etter en riktig bil til riktig pris før jeg kjøpte denne. Minstekravet var at den SKULLE ha mSport og helst litt lyd. Denne har 676, som ikke er det beste, men mye bedre enn standard. Og siden jeg er begynt å dra på åra så holder det for meg og mine. Bilen ruller på noen replica felger av style 172 (originalt levert som 19") på 20". 255/30 fremme og 305/25 bak. Originale msport felger på vinter (18"). Eneste jeg har gjort etter kjøpet (utenom vedlikehold etc) er å montere svarte nyrer, skulle ha blank sort, men fikk matt. La gå.. Utstyr: S1CAA Selection of COP relevant vehiclesS1CBA CO2 packageS2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135S386A Roof railingS402A Electric panoramic roofS423A Floor mats, veloursS428A Warning triangle and first aid kitS431A Interior mirror with automatic-dipS441A Smoker packageS481A Sports seatS494A Seat heating driver/passengerS4MSA Interior moldings Alu PentanS502A Headlight cleaning systemS508A Park Distance Control (PDC)S522A Xenon LightS524A Adaptive HeadlightsS534A Automatic air conditioningS544A Cruise control with brake functionS563A Light packageS5ACA High-beam assistantS5ADA Lane departure warningS609A Navigation system ProfessionalS612A BMW AssistS614A Internet, preparationsS615A Expanded BMW Online InformationS616A BMW OnlineS620A Voice controlS633A Preparation, mobile phone, BusinessS676A HiFi speaker systemS698A Area-Code 2 for DVDS6AAA BMW TeleServicesS6ABA Control for TeleservicesS6FLA USB/Audio interfaceS704A M Sports suspensionS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageS760A High gloss shadow lineS775A Headlining anthraciteP7MFA Sports EditionS7SPA Nav Professional/cellph. prep. BluetoothL801A National Version GermanyS863A Retailer Directory EuropeS879A On-board vehicle literature GermanS8S8A Country-specific nav. system supplyS8SAA Navigation access request,country-spec.S8SCA Telematics access request,country-spec.S8SPA Control unit COP Bilder: Har en skade på framskjermen, så hvis noen har en msport front til salgs, så gi en lyd..... Tips/ros/ris taes i mot med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Nå har jeg akkurat samme bil selv men jeg sier nydelig bil for det. Jeg har senket min med Hartge senk. Og syns jeg ikke merker noe særlig komforttap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Takk for det! Ja, er den jeg og har lurt på. Er vel ikke kodet senk bak med Hartge? Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Nei, Hartge benytter seg av kortere stag bak. Forøvrig en meget pen E61 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Takk for det! Ja, var det jeg trodde.. Frister å få den litt lavere. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Nydelig vogn Flott interiør. Blir nok bra med litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Veldig riktig E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Nydelig vogn Flott interiør. Blir nok bra med litt senk Takk takk! Ja, hadde nok gjort seg... Hmm.. Veldig riktig E61 Takk for det, er heldigvis enig selv og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 Tja, noen bilder (mobil).. Trenger sårt ny fremfanger.. Irriterer meg mer og mer Vurderer og Lamin-X på lyktene og mørke sideblinkere, kunne det vært noe?? Lamin-X på her? Mørke sideblinkers? På bildet over ser man at fangeren henger ned på venstre (høyre) side. Kan virke som forrige eier har hektet fangeren på noe når han har rygget... Sprekker i frontfangeren.... Ser tydlig sprekken viss jeg prøver å presse fangeren opp på plass under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Ja, her har jeg jo holdt det gående ser jeg... Er vel ikke så mye å skrive om da jeg ikke har gjort noe videre med senk etc.. Har bestilt ny fanger foran etter ett uhell i helgen, så da slipper jeg å irritere meg over den i såfall. Bilen er også blitt EU-godkjent siden sist, uten merknad på sota vinduer..Eller andre ting. Kan vel slenge inn noen bilder.. Liten shinings.. Vintermodus.. Sommermodus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå