Gå til innhold

Freakshow´s Bmw E46 330iat


 Share

Anbefalte innlegg

var foresten innom biltilsynet på torsdag og bestilte nye skilt til bilen, de gamle var blitt så stygge! :P
så da blir det nye skilt i morgen ^^ skulle vel egentlig hatt nye skilt holdere også! men trur nok bare det blir borrelås teip fra biltema ^^ ser litt cleanere ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå gått igjennom tråden din og liker det jeg leser og ser.

En e46 330i må jo være en forbasket morsom bil å eie.

Liker og det du ha gjort med den.Detaljfreak som jeg er som matter og bagasjeromsmatter,levner om at du passer på tingene.

Ikke for å glemme den tekniske biten som du gjør.Dette er jo det viktigste på bilen.Det som gjør at Bmw er så nydelig å kjøre.:).

Lo litt her når du la ut innlegg om fjærer og dempere.

Jeg er enig om at det i mine øyne er dritt å bytte.

Har ikke tall på mange meg selv inkludert har sittet med gråt i halsen når jeg har skrudd på sånt noe.

Ellers igjen fin tråd som er gøy å besøke innom .

Så barecoppdater du,e46 330 tråd,Me læik..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da sveigis! :D

Ja er en veldig morsom bil å eie ^^ men hadde nok vært mere morsom som manuell [emoji12]

Tenkte var greit med gummi matter og i bil mtp snø og regn, så slipper det å sette seg i stoffet :)

Og bak er det hvertfall fint mtp barnevogna :P kvinnfolka går jo gjennom all mulig dritt som en gjerne ikke vil ha i stoffet i bilen [emoji12]

Er fortsatt en del tekknisk som skulle vært fiksa på den! Men det blir gjort. Sakte men sikkert [emoji12]

Ja var et reint helvete og bytte foran, bare problemer! Men sånn går det når det ikke har vært bytta på evigheter! [emoji12]

Fikk foresten nye skilt til bilen i dag :) bare festa bak da det foran er halvveis knekt Så tok ikke sjansen på at det skulle ramle av på E18 xD

6539adcfa3009a7e3dddbc7817d4d895.jpg

475c3f952711cb649f52f7a209539d18.jpg

bdb6a13a912e826fa1ca65f8b1af32c8.jpg

49bfaf6d2f3c6aa00b7eb73c45cd7b58.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er absolutt ikke drømme jobben [emoji23] ja bilen er meget morsom ^^ joda går da noen 330'er der ute :D

Ja trur kanskje det blir bra når den blir ferdig ^^ men må justere den opp 2cm til tenker jeg [emoji12] and here is why!

62d4432de7dbfc5c8915ba7b9954b81a.jpg

485d0e634f33e3c4612ff5ffe722d997.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

cf6f247365e2f630b784214e3bac292c.jpg

Da var bilen parkert for kvelden! Vært på harrytur i dag med kjærringa og svigermor! Må si m54b30 motoren er imponerende! Hele bagasjerommet var FULT! Men bilen drar like fint! Men må si bagasjerommet i e46'n blir for veldig lite når man drar på handletur te Sverige! [emoji28]

Men har fått en merkelig vibrering foran etter jeg justerte opp bilen. Lurer på om det er de helvetes 5mm spacerane som ikke sitter som de skal! Oo får ta en titt i morgen :)

Også hvis det er opphold sp skal bilen få seg en skikkelig vask! Det er virkelig på tide!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...