Thundercoil Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 (endret) På coilovere har jeg pleid å bruke tang eller skiftenøkkel til å holde stempelet i ro, så strammet til med fastnøkkel. Dette før fjærbein blir montert i bilen Stempelet pleier å ha frest bort litt gods på 2 sider. Originale dempere må du vel ha unbraco i senter av stempel, og en ringnøkkel (edit: takk RF91). Håpløst med hul pipe, rørtang og en liten unbraconøkkel Endret November 13, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Coilovers mine har umbrako på topp, så må vel få tak i en slags spesial pipe. Får ta en titt på Biltema/jula Sent from my iPhone using Tapatalk Mr.NoEvo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 E da ingen av dikka som har ein vanlig ringnøkkel? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 I guess not bilde av herligheten? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 F.eks.: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Fast--og-leddnokkel/Ringnokler-6-stk-2000022726/ Bare passe på at du finner en som er rettvinklet nok, til å passe nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Åja sånne! Ja kan jo være en ide og prøve! [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 (endret) Jepp. Var på tur på Østlandet når jeg skulle stramme toppmutteren, så kjørte innom en haug med kjeder for å finne en Unbracoen er best med skralle/latmansarm og bits. Hadde ikke sjans i helvete til å holde igjen en unbraconøkkel. Selv om vi var to stk. Hehe Edit: Går det ikke da, så ville jeg kjøpt nye muttere. Av og til så stopper de helt opp, før det er skikkelig stramt, mens andre går smertefritt, selv med muttertrekker. Endret November 13, 2015 av Thundercoil Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Jeg kjøpte en tennplugg pipe på biltema. Denne kunne jeg bruke 22mm fastnøkkel på og fikk plass til umbracoen nedi. Genialt. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Tennpluggpiper-2000016671/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Jeg kjøpte en tennplugg pipe på biltema. Denne kunne jeg bruke 22mm fastnøkkel på og fikk plass til umbracoen nedi. Genialt.http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Tennpluggpiper-2000016671/[/quote Kanskje det er veien og gå? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Ja funka gull det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Vinterdekk endelig i hus! Montering i morra! [emoji12] glad det ikke snødde i Dag som det var meldt! Bakdekkka er ikke mer spor i Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Hvilke dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Billig dekk fra dekkonline, goodride heter de Overraskende bra! Kjørte på E18 te morran i dag med masse slaps på veien, satt fint osv. Og på is virka de helt fine også ^^ sp spent på å se resten av sesonget Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 (endret) Hadde goodride på 540i'n tror jeg det var, stod på noen rondell d58 jeg kjøpte. Ikke veldig imponert av de Endret November 20, 2015 av Mattae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 21, 2015 Forfatter Share Skrevet November 21, 2015 Hadde goodride på 540i'n tror jeg det var, stod på noen rondell d58 jeg kjøpte. Ikke veldig imponert av de [emoji28] Var sommerdekk dette da. Hehe okey nei syns vinterdekkene virket overraskende bra men vinteren har jo bare så vidt begynt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå