Freakshow Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 Har du sjekka viskerbladet? De ruster fort og som en følge av det vil fjæringa låse seg. Dette resulterer videre i at viskerbladet ligger klemt på ruta og holderen tar borti. Inntreffer ofte før viskerbladet er utslitt! Det har ikke vært bytta i mott eie så kan ha noe med det p gjøre Bruker aldri viskeren vak uansett, lager vel mer riper en noe annet. Bedre og bare bruke speilene [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 bahahah! den var jo hvertfall 3 ganger værre en min var! xD uff helvettes salting! kan de ikke finne opp noe som ikke tar livet av biler med like/mer effektift?! oO Jeg kjører mye, til Horten hver skoledag over Re, og når jeg jobber er jeg i hele Vestfold så blir fort møkkete ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 yeah de salter jo ikke litt på de veiene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 yeah de salter jo ikke litt på de veiene våre! Dessverre litt for mye! Du er ikke gira på sota baklykter? Har et sett etter min egen bil, bytta de i hvite, finere det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Dessverre litt for mye! Du er ikke gira på sota baklykter? Har et sett etter min egen bil, bytta de i hvite, finere det! bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Ser det vel ikke så godt her, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 er jo bare vanlige oransje med sotspray/film på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 BAH! helvettes bakluka vil ikke opp >.< og den jævla glass luka driver og spretter opp hele tia oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Vet ikke hva som er gjort, jeg. Grusomt var det uansett! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 da har det jo snødd i 2 dager her! var ute noen timer i går og herja og noen timer i dag! dæven bilen drekker når man herjer! xD men fy og moro det er! men kjenner virkelig at jeg mangler diffbrems! også trur jeg mellomaksel lagret/foringa må byttes! vibrerer no fælt se om jeg får lasta opp en video etterpå ^^ Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 da har det jo snødd i 2 dager her! var ute noen timer i går og herja og noen timer i dag! dæven bilen drekker når man herjer! xD men fy og moro det er! men kjenner virkelig at jeg mangler diffbrems! også trur jeg mellomaksel lagret/foringa må byttes! vibrerer no fælt se om jeg får lasta opp en video etterpå ^^ Akkurat det lå jeg merke til også når jeg var ute. Fylte vel full tank, og når jeg parkerte etter å ha vært ute å herjet i vel 4 timer så hadde jeg brukt en god del bensin Jeg vil se video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Hiv på noen hvite blinkers her, trengs!Nå regner det, blir gøy å kjøre til jobb på sørpesnø... Hadde noen artige svinger i går på vei hjem sjæl, men jeg leker ikke på veien, var ganske bra trafikkert (kjørte hjem fra jobb ca 17.30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 Akkurat det lå jeg merke til også når jeg var ute. Fylte vel full tank, og når jeg parkerte etter å ha vært ute å herjet i vel 4 timer så hadde jeg brukt en god del bensin Jeg vil se video! skal se om jeg får lagt ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 Hiv på noen hvite blinkers her, trengs! Nå regner det, blir gøy å kjøre til jobb på sørpesnø... Hadde noen artige svinger i går på vei hjem sjæl, men jeg leker ikke på veien, var ganske bra trafikkert (kjørte hjem fra jobb ca 17.30) hvite blir det ikke kanskje sota! vi kjørte en sånn "små" vei i går, forjedagen var det perfekt føre der! men i går var det sørpe hele veien, glemte og sjekke føret før jeg heiv den sidelengs! holdt på å gå rett i grøfta, fikk heldigvis litt feste og fikk retta opp bilen så det gikk fint, men vi kjørte bare pent og rolig resten av veien før vi dro og leka litt andre plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 (endret) 2 små videoer noen av de dårligste kjøringene syns jeg! men dæven eg savner manuell! mye lettere å ligge sidelengs med manuell en automat! eller letere å få kasta bilen ut i slædd osv osv osv Endret Desember 30, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå