Gabz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Skjedd noe mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Det er lite var sørpå og henta opp bilen i forje uka Så kjørte den opp til Kirkenes, gikk nesten feilfritt termostaten gikk på denne og xD Gikk på 530d på vei opp og xD Men se bort ifra det så gikk det knirkefritt Også var jeg på eu kontroll på tirsdag Der fikk jeg to 2'er feil Indre stabstags foringer og håndbrekk som tar dårlig på venstre side Så jeg skal bestille nye bærearmer Nye stabstags foringer og "kylling bein" Ny termostat og gummi matter til hele bilen greit å ha på vinteren trur jeg Også skal jeg bestille led angel eyes, led tåkelys, led rygge lys, led skilt lys og us modul på mandag Har natt arbeids helg nå så blir bare soving og jobb fram til mandags morgen så bestille tingene da ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Da har man handla seg style 63 felger og Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Det kan bli kledelig Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Det kan bli ganske smidig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Skal pøse på når har noe og ta bilde Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Her er bilde av kontroll sedelen Og her er handle lista fra koed ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Her er bilde av felgene også! har ikke sett de personelig, men sånn som de ser ut på bilde ser de rimelig strøkene ut ^^ så nå er det bare å finne ut hvor mye spacere jeg må ha og hvordan dekk dimmer man skal gå for ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Da har jeg gått til innkjøp av Angel eyes http://www.ebay.com/itm/130575748088?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Led rygge lys http://www.ebay.com/itm/151423443064?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT og Led intriør lys ^^ http://www.ebay.com/itm/290682782461?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Det blir bra !! ELSKER LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 ja håper på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Da har en kompis av meg henta felgene i Tromsø! så kommer på lastebil i morgen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Ser ut til å være en flott bil dette Liker planene dine også, litt kult at du kjører "originalt". De blir faktisk jævlig fine om du slipper de ned endel!Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 nja den er da helt grei går gått men ikke godt nok enda ja det blir det i starten hvertfall, kan hende det blir full mtech 2 bare med en leppe sånn at den ikke ser ut som alle andre e46 woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 nja den er da helt grei går gått men ikke godt nok enda ja det blir det i starten hvertfall, kan hende det blir full mtech 2 bare med en leppe sånn at den ikke ser ut som alle andre e46 woho! Tviler ikke Var uvant for meg i starten, gikk fra en 6'er diesel på 210hk til en 4'er bensin på 143hk! Men ble overrasket hvor sprek den faktisk var. Lett bil, og den funker greit til mitt bruk Blir nok grommere motor med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå