NorwegianGoose Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 "Bare" 5 mnd igjen ....... Det går! Grattis med dagen og lappen!Takk for det Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Okei, det er jo litt kjedelig. Får man kjøpt pærer som ikke gir feilmelding da eller må det kodes? Tusen takk ikke til Grøfte lys. Det må kodes eller motstand må monteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Takker for god hjelp Avventer litt med lysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Grattis med fin bil, og lappen Eg monterte motstand på mine grøftelys når eg innstallerte led der nå nylig, gikk greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Tusen takk for det, helt topp å kjøre når man vil Hvordan monteres disse med motstand? Vanskelig prosess, aldri gjort dette før. Ser dere smileyse mine? Kjedelig å lese innlegg uten smileys Jeg ser de hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Tusen takk for det, helt topp å kjøre når man vil Hvordan monteres disse med motstand? Vanskelig prosess, aldri gjort dette før. Ser dere smileyse mine? Kjedelig å lese innlegg uten smileys Jeg ser de hvertfall! Blir bare firkanter de smilysene på pcen blir vel ordentlige smilyes på mobilen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Det var det jeg trodde ja. Er nok synlige på mobil/iOs. Skal fortsette med "Bimmers" smileys fremover Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Noen få bilder av en møkkete bil i et møkkete vær: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Selger unna noe småtteri ellers blir det bare liggende. Vil ikke at det skal bli en salgstråd men tenke å sjekke om noen trengte noe Carbon emblemer selges i par for 300.- Resten er det bare å by på Kontakt meg her på forumet, mail: haaker1996@gmail.com eller tlf: 91110218. Kan sendes! Carbon emblemer, diameter 82mm Felg emblemer, diameter 55mm Diverse skiltholdere Sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Bilen etter vask og bilder den 17. mai Noen bilder Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Ble motorvask på babyen min ikveld Bimmer fan og norbakken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Fikk idag ny frontrute på bilen. Hadde noe steinsprut og striper etter vaskerne så det var greit å få gjort Ruta kom med såkalt "solskygge" og jeg liker hvordan det ble seende ut Stor takk til Moss Glass & Bilpleie for fantastisk service. Lånebil var heller ikke noe problem Hva synes dere om solskyggen og er det andre her som har det montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Så bra ut det! Kor mye du måtte ut med for bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ja, skyggen både ser bra ut og er veldig behagelig når solen står på. Synd det ikke går an å kombinere HUD, klimakomfort og grønt felt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Så bra ut det! Kor mye du måtte ut med for bytte? Det kostet hele 0.- Dette er vel noe som går på forsikringen din hvis du har del eller full kasko? Jeg tar vel ikke helt feil her? Ja, skyggen både ser bra ut og er veldig behagelig når solen står på. Synd det ikke går an å kombinere HUD, klimakomfort og grønt felt. Ser veldig bra ut ja! Hva er grunnen til at du ikke kan få HUD i ruter med solskygge? Klimakomforten er vel en rute med lillaskjær i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå