wagon Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Solgte min bimmer akkurat på autodb... rakk ikke aktivere annonsen på finn en gang.. Så noen er der inne å lusker 489,- for å annonsere en bil/motorsykkel er vanvittig. kortsluttning og bmwmann24 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Når prisen er høyere får man også silt ut useriøse annonser. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 har sett mange annonser hvor det ikke feiler bilene noe men folk er rett og slett tjukk i huet.. bilder i mørket med blitz, skitten bil og noen ganger bilder UTEN bilen på...også teksten da "ring for info", "norsk bil, ring for info", "Flott bil som er i god stand. ring" osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Så en annonse engang.... arkivbilde på en 60talls merce (første bildet man finner på google av den modellen) med teksten "ikke mange av disse." pris 200tusen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Jeg har grei erfaring med Autodb, folk er fortsatt der inne. Tok forøvrig kun 3 dager før onkel sin E39 ble solgt her inne på Bimmers.. Det kosta ingenting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Autodb ga jeg opp for mange år siden. Prøvd å gjennoppta bruken i senere tid igjen, men siden er altfor tunggrodd og full av drit for en som vil ha det enklest mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå