williamwiers Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Du vil ikke selge en høyre baklykt til meg da? Det kan eg den ene skal være grei, men har ikke pæreholdere.. 200 lapp så er den din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Den er grei. Reiser mest sannsynlig ut på jobb imorgen. Gir en lyd når jeg er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Den er grei. Reiser mest sannsynlig ut på jobb imorgen. Gir en lyd når jeg er tilbake Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Ble bra det! Hadde gjort seg med et annet interiør Skjønner godt at du vil dempe støyet, jeg kjører selv om custom sportseksos som stod på bilen når jeg kjøpte den. Durrer godt inni bilen, blir vel å se etter annet eksos etter vært. Samt legge noen støydempings matter i dør og baggasje lukka osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Annet interiør kommer Ja, har plagd meg litt med den duringen.. santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Luftfilterboks Merket noe forskjell på effekt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Luftfilterboks Merket noe forskjell på effekt eller? Var jævlig slapp med en gang.. Aner ikke hvorfor, men etter 2-3 min så var den fin igjen har ikke fått testet å dra skikkelig på pga jævlig med regn og vind men skal gi en lyd! Planen er kn innsatsfilter Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Kjøpte vindusviskere, spylevæske, litt motorolje for etterfylling om nødvendig og slepetau til å ha liggende i bilen alltid greit å ha på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 hvor ble camber staga kjøpt? lyst på det selv Slepetau er greit og ha, snakker av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) hvor ble camber staga kjøpt? lyst på det selv Slepetau er greit og ha, snakker av erfaring Camberstagene selges på GSbildeler! ---- Er ikkje dumt med sleppetau nei, har det liggende i bruksbil også om jeg skulle vær uheldig Endret Desember 14, 2014 av santho96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Riktig som santho96 sier kjøpt på gs for 2400,- Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Venter på litt til snacks Nye støvbeskyttere og bumpstop til bekdemperene, deksler under motor, baklykter, og litt småting Morsom liten video imot fartshumper kunne ikke sagt meg mer enig! Nyheim og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Artig fyr han der Så en E34 i videoen også hehe.. Endret Desember 17, 2014 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Bumpstops til bakdemper lager du vel bare selv? Med mindre du har funnet noen veldig billig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Bumpstops til bakdemper lager du vel bare selv? Med mindre du har funnet noen veldig billig da. Sånn her bumpstopp, mine var rimelig morken og fikk 2stk veldig billig så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå