williamwiers Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Jeg ville gått for en lys fin sølv farge, hvertfall når bilen er techno violet Tror eg prøver nagaro først visst ikke det blir så bra kan eg bare lakke de på nytt i annen farge! Madeiraviolett faktisk fryktelig få som kom i denne fargen, men veldig lik techno i skyggen. Litt mer forskjell i sollys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Prøvde felgene idag blir grei fitment, med 15mm spacer bak! Er tok med meg dekselet fra feil side, men ser no hvordan det blir med org farge Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Skal vi bytte deksler? Vil ha orginal farge :/Men tror throwing stars blir perfekt på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Skal vi bytte deksler? Vil ha orginal farge :/ Men tror throwing stars blir perfekt på bilen din Kan jo møtes i helgen eller noe slikt sånn at eg får se hvordan fargen er på dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 (endret) Kan jo møtes i helgen eller noe slikt sånn at eg får se hvordan fargen er på dine Tror nok ikke de er noe av interesse for deg egentlig Er brun metallic, men er noen "klumper" i lakken tror jeg, så ja.. Bilder fra annonsen. Endret April 10, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Slipper no å "ihellakkere" mine då ikke verre enn å pusse ned de dere å lakke på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Joda, sant det Men må uansett punge ut for noe lakk. selve felgene trenger litt oppfriskning også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Sulten på litt katt Endå en linselus Driver å sparer opp litt penger til snacks til neste vinter prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 blir bare finere og finere den bilen din! Så bra ut med de nye felgene også, Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 blir bare finere og finere den bilen din! Så bra ut med de nye felgene også, Stå på! Bra å høre har litt planer for bilen, håper det faller i smak hos folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 (endret) Nye felger ble kjøpt idag 10&8,5x17 Teaser Dekkene er 215/40 og 235/45 så må ha andre dekk på de bak gikk på med de dekkene med grisemye camber! Endret April 19, 2015 av WilliamW Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 tror du har lasta opp litt for mange bilder på photobucket om det skal være teaser Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 mohahaha! så det nå jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Dæven..! får vell bare slenge ut flere bilder då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå