Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Vil no gjerne få den i år [emoji14] Er ferdig med alt obligatorisk, skal ta teorien i morgen, kommer sikker til å stryke men ja.. [emoji14] Hadde håpt jeg ble klar til oppkjøring før oktober. Da skal biltilsynet flytte til åsane.. :/ helt idiotisk at de skal flytte ut der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil no gjerne få den i år [emoji14] Er ferdig med alt obligatorisk, skal ta teorien i morgen, kommer sikker til å stryke men ja.. [emoji14] Hadde håpt jeg ble klar til oppkjøring før oktober. Da skal biltilsynet flytte til åsane.. :/ helt idiotisk at de skal flytte ut der.

Ahaa, får håpe du klarer det då ;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkort tar man vel dagen man fyller 18 :P ?

 

Gå vekk. :P

Er jo liksom det som er "kult" og sånn, men jeg begynte med kjøretimer i år faktisk :P Er som sagt ferdig med obligatorisk. Har teori igjen, så er det i grunn klart for oppkjøring, men jeg tror nok jeg må øvekjøre litt mer før jeg eventuelt kan kjøre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble pene de vader-setene! :) Flere bilder av dama di takk! haha :D

Angående de benketallene, så måler de hk på hjulene, så bruker de en prosentandel med tap for å finne ut hvor mye som sitter i motoren, det er ikke korrekt måte å gjøre det på :P Enten så må man koble motoren opp til en motordyno, eller så må man få tallene i WHP, og sjekke opp mot BMW hvor mye man taper i drivverk på nøytaktig den bilen, ta det pluss hjulhester så finner du ut hvor mye som sitter i motoren :)

De har nok et fast referansetall de bruker på alle biler, så dermed blir det nok litt feil.

Men uansett så ser det ut som du har en frisk og rask 320i, William! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe her da? :P

jada, går ikke så fort pga masse annet som skjer for tiden(oppussing av nye huset til damen) og litt lite motivasjon :) har fått trekt høytalerkabler til alle høytalerene, så eg får egen forsterker på disse. fått ferdig de 3 rustflekkene under m-listene og ikke fått gjort veldig mye med hjulbuene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pene de vader-setene! :) Flere bilder av dama di takk! haha :D

Angående de benketallene, så måler de hk på hjulene, så bruker de en prosentandel med tap for å finne ut hvor mye som sitter i motoren, det er ikke korrekt måte å gjøre det på :P Enten så må man koble motoren opp til en motordyno, eller så må man få tallene i WHP, og sjekke opp mot BMW hvor mye man taper i drivverk på nøytaktig den bilen, ta det pluss hjulhester så finner du ut hvor mye som sitter i motoren :)

De har nok et fast referansetall de bruker på alle biler, så dermed blir det nok litt feil.

Men uansett så ser det ut som du har en frisk og rask 320i, William! :D

ja, vader-setene synst eg kledde bilen :D hehe, ikke feil hon ;)

 

fikk vite seinere at det var omregnet til hester i motor, så stemmer nok ikke 100% :) frisk er den ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, går ikke så fort pga masse annet som skjer for tiden(oppussing av nye huset til damen) og litt lite motivasjon :) har fått trekt høytalerkabler til alle høytalerene, så eg får egen forsterker på disse. fått ferdig de 3 rustflekkene under m-listene og ikke fått gjort veldig mye med hjulbuene..

Bra det skjer noe i hvertfall :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...