williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Dette blir morro gleder meg Hehe, gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Er vel hemmelig hva de nye felgene er? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Er vel hemmelig hva de nye felgene er? [emoji14] jepp kommer vell en teaser snart thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Oooh [emoji54] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 når teaseren kommer får vi håpa at jeg er like flink å gjette som det du var på mine!! gleder meg til å få se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Ja, nå er jeg spent williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Ja, hva kan toppe DE felgene, frem til nå har jeg syntes at de er perfekte på den bilen. Spent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 når teaseren kommer får vi håpa at jeg er like flink å gjette som det du var på mine!! gleder meg til å få se! Hehe, vi får se hva folk gjetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Ja, hva kan toppe DE felgene, frem til nå har jeg syntes at de er perfekte på den bilen. Spent nå No får du vente å se og endelig blir det ikke replica hjul eg kjører rundt på Har ihvertfall troen på at det blir bra! Ikke så mange e36'er som kjører rundt på sånne felger usikker på farge på senter men det får vi se når de er komt i hus. Endret Desember 21, 2015 av WilliamW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Kan jeg gjette nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Kan jeg gjette nå?Gjett ivei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Tipper på ekte BBS RS'er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Gjett ivei må få en teaser først! men skudd i blinde, kansje? ac schnitzer rennsport type 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Okei då, teaser MarcusSteffensen og williamthomas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Beste teaseren, ever!Kom til å tenke på noen felger det kanskje kan være, men vet ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå