BjornarHS Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Genial den klokke-ordningen din der! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 2 timer siden, BjornarHS skrev: Genial den klokke-ordningen din der! Var litt fornøyd med at det passet så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Meget bra! Gleder meg til å få sett denne live endag Hvilken farge har du på senteret på RF'ene? Og hvor har du kjøpt Gold Hex? Har kjøpt et sett RF jeg også Dog 16" Til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 (endret) 16 minutter siden, Eystein Ose skrev: Meget bra! Gleder meg til å få sett denne live endag Hvilken farge har du på senteret på RF'ene? Og hvor har du kjøpt Gold Hex? Har kjøpt et sett RF jeg også Dog 16" Til e30 Kjekt å høre Sentrene er lakkert i skywhite. Hex ble kjøpt hos spinfab Bilde av fargen: Endret Februar 2, 2017 av williamwiers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2017 Fikk då bilen flyttet igår, gleder meg til å begynne for fullt på bilen venter forøverig på opel manta som skal stå med meg, min bestekompis skal resturere. BjornarHS, Chris11slett, Even Pladsen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 Endelig begge bilene på plass og komt igang fikk den opp på bukker, heiste ned bakstilling og ut med radiator, luftfilterboks og viften. Har litt jobb bak mtp rust, men kunne sett verre ut BjornarHS, Maggi93, Bendik Kjellevold og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Planer for bærebroinnfestingene? Var nemmelig ikke så ulikt på min når jeg sjekket :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Blir vel sveist inn forsterkninga no når alt e demontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 (endret) 3 timer siden, BjornarHS skrev: Planer for bærebroinnfestingene? Var nemmelig ikke så ulikt på min når jeg sjekket :/ Må nok til med litt friskt metall her.. litt usikker endå på hvordan eg skal gå frem men skal holde tråden oppdatert på det ellers har et lurt på å forsterke her og: Har også planer om nye costum braketter her for å kunne justere spissing litt mer Endret Februar 15, 2017 av williamwiers BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 28 minutter siden, RF91 skrev: Blir vel sveist inn forsterkninga no når alt e demontert? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Kjekt å se at den blir pusset opp williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 15 minutter siden, DanielStance skrev: Kjekt å se at den blir pusset opp Lagt for mye penger i den no til å gi opp😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 1 minutt siden, williamwiers skrev: Lagt for mye penger i den no til å gi opp😂 Hahaha ser den E no ikke den verste bilen å bruke peng på heller hehe. Blir snart en klassiker de her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 2 minutter siden, DanielStance skrev: Hahaha ser den E no ikke den verste bilen å bruke peng på heller hehe. Blir snart en klassiker de her Ja, synker nok ikke i pris med tiden men kommer nok aldri opp imot e30 priser Sugen på ett mer "langtids" prosjekt med tiden, type gammel bmw ved siden av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 (endret) 30 minutter siden, williamwiers skrev: Ja, synker nok ikke i pris med tiden men kommer nok aldri opp imot e30 priser Sugen på ett mer "langtids" prosjekt med tiden, type gammel bmw ved siden av denne Nei E30 prisene er helt på trynet Å? Må blir noe veldig gammelt da siden denne er allerede litt gammel E30 eller noe då? Endret Februar 15, 2017 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå