SweetBMW Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Liker! jarle.t reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Da var endelig nye hjul kommet på plass før og etter bilder Haug, HPVL, BMWforalle og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 dagens bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Beklager å måtte si det, men den så bedre ut med orginal hjula Spesielt når felgene er like breie fremme som bak.. Var liksom noe som så litt merkelig ut. Men det kan være bare meg hehe...Ellers en veldig pen bil... Enes Yakici og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Enig med Andreas Synes det blir litt tyrkertralle med sånne hjul. Orginal oder nicht!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 fremme er det 9,5 og bak 10,5. alle har sin smak, men jeg liker kant på felger og fo meg ser alt annet ser bare billig ut Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Jeg liker også kant felger godt, men da noe mer klassisk.. Feks CCW hjul eller lignende.. Akkurat de du valgte trakk desverre ned utseende i mine øyne. Men som du sier, alle har sin smak Regner med jeg ser bilen din på årabrot i august? Du er vel fra haugesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Skriker etter senk ! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 skal du til med klassiske hjul på nyere bil? hehe Skulle egentlig ha noen Vorsteiner felger, men de kostet 3 ganger mer Så da ble det work felger.. Har kun fått skryt her og de ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene Dukker nok opp på Årabrot ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Er det ekte,2/3 delte work felger? Syntes også bilen så mye bedre ut med original felgene! Men viktigste er jo at eier er fornøyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Mener vel litt mer klassisk bmw look felger, disse følte jeg ble litt japsebil preg. men det viktigste er at du er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Jeg syns det ble bra, jeg! Stå på! Med litt sot på fremre rutene, eksos og senk så kan dette bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Det er WORK "Gnosis-Gs2" felger Hadde Brock lagd sine B1 i 20" så ville jeg valgt dem, men de kommer jo kun i småstørrelser :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Lurer på å bestille meg ny frontspoiler, ikke helt fornøyd med den fjeg har nå. hva synes folket? bedre med vorsteiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå