Makky123 Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Da kom de sorte nyrene på plass også HPVL og M3Turbo1000 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Har satt på orginal foilie ja. Med hjelp fra en maguiars mann. Var veldig lett å jobbe med. Fest den løst i toppen først, det funka iallefall for meg. Du kan gjøre litt feil og ta den opp igjen uten at den blir ødelagt. Jeg vaska med Glassrens (isopropanol) først. Pass på å få vekk voks/fett osv. Ellers sitter den ikke. Takk for tips Er ikke helt stødig når det kommer til folie hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Meget pen bil mangen planer fram over?(: Har lyst på M Performance utvendig styling. Og så frister det litt med full carbon kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 M3Turbo1000, har et spørsmål til ang. folien Planen er å få kjøpt performance-listene, kan folien settes på nå uten at det påvirker montasje av listene i ettertid? Eller anbefaler du å vente med folie til listene er på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Jeg anbefaler egentlig å montere foilen før du monterer listene på sidene. Jeg gjorde det i motsatt rekkefølge og da måtte jeg kutte foilen med kniv. Er ment å montere foilen først. Mange har bare foile og dropper listene,men jeg syns det ser mye bedre ut med listene også. De gjør mye når du ser bilen i virkligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Ok, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Da har bilen vært på spa opphold Takk til Reidar og Talset Autocare som tok godt vare på bilen, link til S&S. Ferdigbilder Gorg og arildopc reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Nå er nok bilen finere enn den var ny, Reidar er flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Så den på DCN.no, meget bra resultat på lekker F31! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Kliss lik min jo..flott bil med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Så også denne på DCN, flott arbeid og ble bra blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Hadde du 163 eller 184hk før MPPK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Takk, meget fornøyd med behandlinga. Bilen skinner godt i garasjen Hadde du 163 eller 184hk før MPPK? Hadde 163. Absolutt verdt pengene HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Du må få på M Performance Carbon dash kit nå som du har resten. Ser rart du med bare girspak. Bytter du intercooler og insug med dette MPPK kittet eller er det bare på 335i? Det byttes kun styreenhet og underdelen på luftfilterboksen på 335i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Fin bil! Er noe med det at nesten samme hvor nye bil en kjøper, så er det alltids noe en kunne tenke seg å forandre litt på. Ikke alltid de store tingene, men allikel. Enda en som frister meg med MPPK. Kjenner jeg får litt lyst på det selv. I følge BMW selv så snakker vi jo om 1 sekund mindre i typisk forbikjøringsfart (80-120). Og det passer jo greit for Norge det. Har siklet litt på BMW Performance deler selv. Men er litt redd det koster skjorta. Snuser litt på MPPK som sagt, Performance bakpotte og Performance diffuser (men den kan vel ikke kombineres med M-Sport bakfanger.). Var heldig siden bilen kom med BMW Performance felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå