MartinBa Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 (endret) Da har man endelig funnet seg en passende bil, nærmere bestemt ett flott eksemplar av en e90 Bilen er en 2007 modell 325d, denne har relativt mye utstyr. jeg føler at bilen fyller opp mine krav til utstyr som jeg vil ha i en bil om ikke mer. Planer jeg har for bilen er følgende: Utført:Grønn skrift Bestilt/Mottat:Blå skrift M-sport Sote ruter Nye AE pærer Sote frontlykter (Lamin-X) LED-skiltlys LED-innvendig Felger (Style 95) Coilovers (H&R Monotube) LED i grøftelys Sote tåkelys (Lamin-X) Vinterfelger + Dekk (Z-preformance ZP8) Splittere / leppe Fjerne 325d? Slenger ved noen bilder av bilen rett etter hentinga(dårlig kvalitet), og utstyrslisten til den: Endret August 12, 2016 av MartinBa Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Fin bil Denne er helt identisk til min bortsett ifra Chromline M-sport er viktig at du får på, er noe av de jeg savner mest på min egen. Det gjør mye med utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Fin bil Denne er helt identisk til min bortsett ifra Chromline M-sport er viktig at du får på, er noe av de jeg savner mest på min egen. Det gjør mye med utseendet Takk takk, har vært inne på tråden din ett par ganger for å få litt inspirasjon til min egen. M-sport er første prioritering sammen med soting. vet du hvor man får tak i m-sport? sett litt på forskjellige nettbutikker men finner det liksom ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Gratulerer med ny bil liker planene! Følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Gratulerer med ny bil liker planene! Følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Har stått stille her en liten stund nå, pga eksamener og andre prioriteringer. Har rukket å montert nye AE-pærer 20w 6000k, meget fornøyd med resultatet, ble også gule pærer i grøftelys fram til jeg monterer M-sport (mest sannsynlig). Har motatt led innvendig, men har ikke rukket å montere dette. Ellers har det bare vært å nyte den nye bilen, og jeg må si meg stor-fornøyd med denne. God å kjøre, billig å kjøre og ikke minst mer kraft enn det jeg er vant til (320i e46) Fikk tatt en real vask i går, så jeg slenger ut noen dårlige mobil bilder og noen "bedre" digitalkamera bilder (nytt kamera skal bestilles snart). Rutene blir mest sannsynlig vis sotet i løpet av 2-3 uker da det var mye pågang der jeg skal sote de. Blir nok mer progresjon i prosjektet etter at man er ferdig på skolen og pengene begynner å komme Mobilbilder: Digitalkamera bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Leverte bilen på verkstedet på fredag og fikk den tilbake på lørdag, ferdig sota helt fram, jeg bestemte meg for 50% rundt hele bilen og er meget fornøyd, legger ved noen bilder av resulatet. Har også fått kjøpt inn studs og spacere som er på veg i posten. ble 20mm spacing bak og 15mm foran. Lar bildene snakke for seg selv. studs og spacere blir mest sannsynlig montert i løpet av uka. Fikk også testet bilen på grusveg, da det ble en badetur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Kom en liten pakke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Har ikke skjedd så alt for mye nå i det siste, har byttet BMW-emblem foran. venter egentlig bare på bestillinger fra ebay, har fått mye feil varer som jeg bestilte å derfor har det blitt ettersendt en god del. Studsa og spacera stått i tollen i 5 dager nå men håper på at jeg får de i dag eller i morgen, gleder meg til å se resultatet. Noen som vet om det går å kode eller noe slik at speila går inn automatisk når man låser bilen, har knappen fysisk i bilen men om jeg holder låseknappen på nøkkelen nede lukker bare takluka seg. Setter pris på tilbake meldinger og forslag til endringer jeg kan gjøre Slenger ved noen bilder: Slik som dette, er det mulig å få gjort slik at de kan slå seg inn ved hjelp av nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Flott bil og fine bilder men som du ser så må du nok ha hvite lys i spredere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Flott bil og fine bilder men som du ser så må du nok ha hvite lys i spredere også Takk takk, hadde gule liggende, usikker på om jeg skal ha led eller xenon, hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 LED er nok det beste og fineste, nå er LED så langt som like strekt som xenon MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Da har jeg omsider fått montert spacere og studs, ble 20mm bak og 15mm foran. Har også rukket og montere LED innvendig.Trenger sårt noen felg tips! Her ser dere noe av resulatet: Sorry for dårlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Da har 3-stegs polering blitt tatt, må si meg fornøyd med resultatet. Brukte Scholl S17, S30 og toppet det hele med Swissvax BlauWeiss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Blitt lenge siden jeg har oppdatert her inne nå. Har ikke skjedd så mye med bilen enda så tror de største oppgraderingene kommer i løpet av vinteren. Felgene mine har blitt Lakkert opp pga, dårlig klarlakk fra Østfold Felgteknikk. Har også byttet til blå lugs, har også hatt den på EU-kontroll. Legger ved noen bilder, er ikke noen fotograf men får håpe dere får ett greit inntrykk av bilen Slenger ved ett bilde av den nye bruksbilen i vinter Flott med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå