MartinBa Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 (endret) Hallo, trenger litt hjelp. Sliter med å velge hvordan felger jeg skal bruke til vinteren, hva tror dere? Felgene som er under vurdering er Z-preformance (Zennen) ZP8 Mattblack eller Silver og ZP6 Silver? ZP8 matt black ZP8 Silver ZP6 Silver Setter pris på tilbakemeldinger Endret Oktober 17, 2015 av MartinBa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Ikke ZP6, hvertfall. Tror de i matt svart kan se utrolig bra ut på sølv bil Kjør på med dem, spør du meg. MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Ikke ZP6, hvertfall. Tror de i matt svart kan se utrolig bra ut på sølv bil Kjør på med dem, spør du meg. Tror ZP8 Matt black, hadde vært fett. Blir bare litt redd for at de forsvinner på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 zp8 silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Svart forsvinner fort ja, men på sølv bil tror jeg det kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 zp8 silver Svart forsvinner fort ja, men på sølv bil tror jeg det kan bli bra! hmm, tror det blir til at jeg kjører på med silver.. MarcusSteffensen og Mr_Soul reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Blir nok bra de også Om du blir usikker er det alltids plastidip også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Tror ZP8 Silver hadde blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 ZP8 Matt black, vil tro det kan bli for mye sølv på bilen med sølvfelger også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Det står en e90 borti gata her med ZP6! Syns de er knalltøffe jeg Eneste bakdelen er at bremsene ser veldig små ut bak de felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hvordan synes du H&R Monotube coilovers'a er? Har sett på dem sjæl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Veldig tøff e90! Tror de sorte kan være kul, men du gjør ikke feil med de andre to heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Blir nok bra de også Om du blir usikker er det alltids plastidip også. Samme tenkte jeg har litt lyst til å få litt farge på de, ihvertfall nå på den kjedelige vintern. Tror ZP8 Silver hadde blitt bra! Jepp, disse ble bestilt i går ZP8 Matt black, vil tro det kan bli for mye sølv på bilen med sølvfelger også :/ Tja, er usikker, men falt på silver da det ikke var igjen matt black på lager Det står en e90 borti gata her med ZP6! Syns de er knalltøffe jeg Eneste bakdelen er at bremsene ser veldig små ut bak de felgene... Åja, minste av felger jeg får på er 17", ja ZP6 er ikke feil det heller. Hvordan synes du H&R Monotube coilovers'a er? Har sett på dem sjæl.. Kjempe fornøyd, liker meget godt at det er progressivt, merkes godt om man gir på litt ekstra i svingene Veldig tøff e90! Tror de sorte kan være kul, men du gjør ikke feil med de andre to heller Takker får se litt på plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Først og fremst, takk for tilbakemeldinger ZP8 Silver ble bestilt, da det var veldig usikkert når matt black kom på lager. Er en mulighet å plastidippe disse, så får se hva som skjer med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 (endret) Hallo, Blitt en stund siden jeg har oppdatert. Er ikke så mye nytt som har skjedd med bilen, foruten om vinterfelgene som har kommet på. Noen som har forslag til leppe / splittere? Skal prøve å ta noen bedre bilder etterhvert. Endret Januar 15, 2016 av MartinBa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå