MagnusHN Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Michter og jeg var ute å knipset bilder i går kveld. Måtte teste det nye kameraet Sondre92 og aalgaard reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 To feite bimmere! :D Har lyst til og ta en shoot igjen Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 To flotte biler, å bra bilder tenkte å ta en tur opp dit selv imårra efta å knipse litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Høy standard på både biler og bilder. Likte detaljen med gule calippere, samt at bremsene fyller godt ut! Skulle likt å sett ramemvangene på E36'en mtp hvordan mine ser ut og min er en del cm høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Rammevangene på e36'en tør jeg ikke å tenke på hvordan ser ut Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Nydelig! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Sykt fine bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå