petter e39 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Noen som har eller vet om hvor jeg kan få tak i billigst mulig kina navi til e39? Liten pengepung for tiden og har bare en stygg og ubrukelig sony spiller nå Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Ebay. Må trekke hovedkabel fra navi til bagasjerom. Samt legge opp antenne. Har montert en slik i e39. Funker fjell! Mye bedre brukergrensesnitt enn den originale widescreen navien jeg hadde selv i min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Man må kun trekke kabel bak om bilen hadde navigasjon originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Har også tenkt på dette men lest mye dårlige erfaringer.. Noen som har testet noe annet enn avin og dynavin og har gode erfaringer? tenkte på denne men litt usikker siden jeg ikke kunne finne tester eller erfaringer med den: http://www.dx.com/p/7-android-4-2-capacitive-screen-car-dvd-player-w-1024x600-ips-gps-rds-wifi-radio-aux-bt-for-bmw-e39-325135#.U9u53WOkuOo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Husk å søk på forumet da det finnes millioner av samme tråd og milliarder av svar på dette. Sier det nok en gang: Ikke kjøp Dynavin med gammel software. Den har mye bugs som frysning, sort skjerm osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Kjøpte samme sak til e46 jeg har(konebilen}..Funker helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplejus Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Leter selv etter en spiller/navi til min E39, og av det jeg har funnet på nett, så går Eonon D5124F for å være helt greit og uten å koste en formue. Går selv sterkt inn for å kjøpe en slik etterhvert. Dynavin har jeg også lest litt om, men av det jeg finner, så sier mange at den er utdatert allerede og overpriset. http://www.eonon.com/productShow.aspx?product_no=D5124F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Ser at denne ikke har Android system, du tror ikke den også er utdatert allerede da? Tviler på de kommer med så mange software oppdateringer.. I tillegg er den begrenset til de programmene som er der som standard.. Kanskje det er bedre lyd i denne sammenlignet med andre Kina spillere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomzern Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Er selv inne på tanken å investere i noe som dette. Likte den du linket til på DealExtreme Vmaxx. Ser på det som en stor fordel at det er Android på den, men en vesentlig ting jeg lurer på er om man mister muligheten til å nullstille kjørecomputeren som er originalt i bilen? Jeg har akkurat kjøpt meg E39 så det er en helt ny verden for meg, men etter hva jeg har skjønt så kan man bare nullstille den via den originale stereoen. Stemmer dette? Syns det er litt jalla hvis man må la bilens originale funksjoner gå til spille for å bruke en spiller som dette Mvh Tomzern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Tror jeg heller ville gått for Erisin om jeg skulle kjøpt en billig Kina spiller. http://www.erisin.com/es9753a-7-pure-android-422-car-dvd-player-gps-obd-bmw-5er-e39-e53-m5-e38_p498.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomzern Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Enig Haug523! Tok et søk på eBay etter jeg skrev innlegget og fant denne som ser veldig ut som Erisin som du linket til: http://www.ebay.com/itm/Pure-android-4-2-2-Car-DVD-GPS-for-BMW-E39-E53-X5-with-Capacitive-screen-/251573038582?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item3a92ebedf6 Men kan noen bekrefte/avkrefte om man mister kjørecomputerfunksjonen med disse spillerne? Mvh Tomzern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Enig Haug523! Tok et søk på eBay etter jeg skrev innlegget og fant denne som ser veldig ut som Erisin som du linket til: http://www.ebay.com/itm/Pure-android-4-2-2-Car-DVD-GPS-for-BMW-E39-E53-X5-with-Capacitive-screen-/251573038582?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item3a92ebedf6 Men kan noen bekrefte/avkrefte om man mister kjørecomputerfunksjonen med disse spillerne? Mvh Tomzern Men hvorfor kjøpe fra Ebay når det er billigere fra Erisin? dessuten kan jo den fra Ebay være en kopi av Erisin. Det er en egen tråd på E46 fanatics om Erisin spilleren, dette er riktignok E46 versjonen, men det skal nok være mye likt. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1043742 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Mange av Kina spillerne som beholder computer funksjonen tomzern, dessuten kan det jo nullstilles fra instrumentene og spaken bak rattet (vet ikke hva du har men jeg kan hvertfall ikke det og har original business CD). Har mye rart erisin spillerne, mest dårlig egentlig, men det er sikkert alt ettersom hva man er opptatt av.. Man får vel det man betaler for. Jeg selv er jeg mest opptatt av apps som Spotify og kart, samt Bluetooth.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Dårlig med erfaringer å lese på den fra dx, så det er vel egentlig bare å kjøpe en og prøve. Kommer tilbake når jeg har funnet ut mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomzern Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Oki, det var godt å høre har en knapp på venstre rattspak hvor jeg kan skifte mellom de forskjellige funksjonene, men fikk ikke til å nulle de ut via den. Da måtte jeg gå på radioen og trykke. Fikk opp alle funksjonene i displayet der også. Har ikke brukt sååå mye tid på å utforske det da, og bilen er helt ny for meg så mulig jeg bare ikke har fått det til fra rattet.. Hold oss oppdatert angående DX-spillern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå