Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på noen stasjonsvogner at det er en automatisk åpning av baggasetrekket når man åpner baggasjen.

Noen som vet om dette er et ekstrautstyr som man må velge separat eller om det inngår i en "utstyrspakke"?

Prøvde å se litt i konfiguratoren til nybil, men fant den ikke som et eget valg.

Skrevet

Kan bare snakke for E61. Der spretter trekket opp og man må selv dra det ned. Har man automatisk bakluke går det sakte opp og ned av seg selv. Vil tro det er ganske tilsvarende på F11.

Skrevet

Elektrisk bakluke er standard på F31 og F11 (usikker på om det har vært standard hele tiden på sistnevnte). Jeg kan ikke skjønne annet enn at trekket også går opp og ned av seg selv.

Skrevet

Fikk svar fra selger at det ikke leveres til 3 serie :(

Synes det var rart, siden en kollega i Danmark har F31, og han har denne funksjonen.

Skrevet

På f11 er det ikke standard med elektrisk bakluke, men på de (3) F11'ene jeg har sett, har det vært elektrisk bagasje trekk både opp og ned da luke åpnes, så vil tro dette er standard.

På e61 er det kun elektrisk ved elektrisk bakluke...

Skrevet

Automatisk baklukebetjening er standard på F11 som selges i Norge nå, men det var ikke standard når bilen ble lansert.

Skrevet

Har sett på noen stasjonsvogner at det er en automatisk åpning av baggasetrekket når man åpner baggasjen.

Noen som vet om dette er et ekstrautstyr som man må velge separat eller om det inngår i en "utstyrspakke"?

Prøvde å se litt i konfiguratoren til nybil, men fant den ikke som et eget valg.

Trykk to ganger kjapt når du åpner hele bagasjerommet. (hovedbryter der du tar tak i lokket) Da skal den åpne seg. Hvis du åpner kun glasset skal den gå opp med en gang hvis den er trekt skikkelig ned til kontaktene på begge sider

Skrevet

Skal teste i morgen.

Men kan ikke huske å ha sett noen "mekanisme" nederst som virker som en lås.

Jeg har elektrisk bakluke.

Skrevet

Skal teste i morgen.

Men kan ikke huske å ha sett noen "mekanisme" nederst som virker som en lås.

Jeg har elektrisk bakluke.

Ah oki sånn ja..hvis du har comfort access så treng du bare vifte litt med foten under der tilhenger skal være. Så åpner den seg. Trodde F31 har det som

standard (elektrisk bakluke) så er CA ekstra

Skrevet

Jeg har faktisk ikke Comfort Access :---)

Trodde at elektrisk bakluke var en del av denne pakken.

Noen som har ETK over denne "funksjonen/delene"?

Synes det er en praktisk ting å ha, så vil kikke på å ettermontere det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...