Reidare Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Byttet idag til LED i på min f01, men av en eller annen grunn blir det svært lite lys i de ytterste ringene. Noen som har en fornuftig forklaring på dette? Ifølge selger skal disse passe til denne bilen og blant annet f10 / f11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Billige kinapærer?Er ikke sånn at det skal lyse sterkere innerst da? Som kjørelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Var vel ikke spesielt billige. Jo, de skal vel være litt kraftigere, men er omentrent ikke lys i det hele tatt. Kjøpte de etter tips på en lenke her inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Det eneste jeg ser er at under f01 så står det (740, 750 osv osv). Min bil er en 730, men skal dette ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Hm.. Ut i fra bildene så ser det ut som det er noe galt hos deg ja.. Har du prøvd og rigle på dem, og se om lyset blir bedre da?(Nå vet ikke jeg om dette er fysisk mulig da men).Vet fra når jeg hadde led på min E39 så varierte styrken på lyset om man rigla litt på pæra, men ikke så mye da. Men bortsett fra det vet jeg ikke.Sikker på at alle led på pæra lyser også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Har riklet det som er mulig. Og alle lysene virket på begge pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Vil det si at du har fiksa det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Nope. Får ikke noe bra lys i de ytterste ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Her er det noe galt med pærene. Så svakt som det der i de ytterste ringene skal det ikke bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Helt klart. Regner med at de rett og slett ikke passer bilen. De var litt vrien å få satt i sokkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå