Gå til innhold

bmw e60 dynavin

Anbefalte innlegg

Hvis koster de helt samme da velger jeg cic.kan du sende meg linken fra ebay..? På e bay dynavin koster 4500kr.hvis jeg for cic med samme pris,da kjøper jeg idag.hva sier du? Bare hjelp meg for å finne: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIC er dyrere enn Dynavin, men 1000x bedre.

Du må kjøpe:

http://www.ebay.com/itm/BMW-5-series-E60-E61-E63-E64-M5-Professional-CIC-Navigation-GPS-HDD-Sat-Nav-/271481436997?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item3f358dfb45

http://www.ebay.com/itm/Plug-and-play-Exx-BMW-E60-E90-E87-CIC-retrofit-navigation-voice-adapter-emulator-/251519539873?pt=UK_CE_GPS_Accessories_Software_ET&hash=item3a8fbb9aa1

Også må du kjøpe disse hos BMW

51457063152 
61119185171 
84109237656 
61136954526 
61129255716

Så er det jobben med å montere dette, koding av enhet til slutt.

Hvor bor du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waow supert.jeg bor på skjetten ennda nær: ) her er det nummret mitt 96797980 .kan jeg få numret ditt? Når jeg skal kjøpe da jeg kan ta kotakt med deg: ) hjertlig takk for hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynavin må du ihvertfall ikke kjøpe, den ble trukket fram markedet flere ganger på p.g.a mye tull med bilde og den er litt jalla siden du må inn i original menyen for å stille på ting, luft, sjekke cc meldinger, service osv. + at den har langt i fra original design, den jeg har, har CIC look software/layout så den ser faktisk original ut.

(Den kaller jeg ikke jalla) 

Da kan du se og lese den om skjermen jeg monterte i min bil i min tråd s. 19. Da får du alt du trenger og nærmere CIC look kommer du ikke.

Det aller beste er så klart å oppgradere til det originale som de andre sier her, men spør jo hvor mye man gidder å legge ut på akkurat slik ting.

Jeg gjorde det enkelt, jeg har alle tinge du vil få når du oppgraderer til det originale anlegget, kanskje mer og.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynavin må du ihvertfall ikke kjøpe, den ble trukket fram markedet flere ganger på p.g.a mye tull med bilde og den er litt jalla siden du må inn i original menyen for å stille på ting, luft, sjekke cc meldinger, service osv. + at den har langt i fra original design, den jeg har, har CIC look software/layout så den ser faktisk original ut.

(Den kaller jeg ikke jalla) 

Da kan du se og lese den om skjermen jeg monterte i min bil i min tråd s. 19. Da får du alt du trenger og nærmere CIC look kommer du ikke.

Det aller beste er så klart å oppgradere til det originale som de andre sier her, men spør jo hvor mye man gidder å legge ut på akkurat slik ting.

Jeg gjorde det enkelt, jeg har alle tinge du vil få når du oppgraderer til det originale anlegget, kanskje mer og.?

Hva har du som du mener CIC ikke har? Har du eksempler? I såfall er jeg interessert i å vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du som du mener CIC ikke har? Har du eksempler? I såfall er jeg interessert i å vite det :)

Vist du leser engang til så skrev jeg aldri at jeg har mer en original CIC ,men skrev kanskje.

Men her er spesifikasjonene på min spiller:

- Original OE Design, Plug and Play

- Built-in GPS, Intelligent Voice Guide, Route Plan, Advanced POI

- Support DVD/VCD/CD/MP3/MP4/CD-R/WMA/JPG/MPEG

- Bluetooth with A2DP, Hands Free

- Digital TV: DVB-T/ISDB-T/ATSC 

- Analog TV

- MP3/MP4 Player

- USB Display/SD Display

- 45Wx4 power amplification and 4.1 channel pre-out

- One Rearview Camera (CVBS), one video in (CVBS)

- Backlight Dimmer

- Windows CE 6.0

- Dual Entertainment

- GUI Customization, Skin Change

- Languages Customized: More than 17 languages optional

- Start Up Imagine, easy to customized

- Bidirectional Copy Files between: USB Flash/SD and Built-in Storage

- Friendly Navigator Path Setting, easy to change

- SiRF Prima 600MHz CPU, Powerful ARM 11 architecture, 300MHz DSP, faster speed, higher performance

- 8" inch Digital TFT LCD, Resolution: 800x480, Touch Screen Function

- Internet, G3 & G2 (By WCDMA, CDMA2000, EDGE, GPRS, etc.) 

- Mobile Hard Drive: Support (exFAT, 2TB)

- Play and charge: iPhone 3G, iPod (Classic, Nano, Shuffle), iTouch

- Video: RMVB/RM, AVI, MPEG2/MPEG4/H.264/WMV; D1 resolution, (NTSC: 720*480/PAL: 720*576)

- Support 3D Hardware Acceleration: HD 3D Graphics for real 3D map

- High-Speed USB 2.0: 480Mbps

- 2USB Port, Charge to mobile phone

- Storage: 4GB SD/Micro (standard), support SD & USB up to 64GB

- Built-in Memory: 256MB Nand Flash (standard)

- DDR RAM: 128MB DDR-400MHz (two times than its competitor)

- With innovative Technology, Latest Platform, WinCE 6.0 core operation system and 600MHz CPU, Friendly User Interface bring you faster and more convenient operation.

- Support 2D/3D hardware acceleration;

Latest original map software, Intelligent voice guide, Automatic route plan, Advanced point-of-interest management.

- An amazing way to surf the Internet by 3G, extend entertainment further in your car.

Support FM/AM radio, RDS information display is available;

Support U.S., Asia and Europe radio standard.

- Support iPod (Classic, Nano & Shuffle) connection, work with iPhone 3G, iTouch and charge them.

Touch control, more convenient and safer to operate while driving.

- Transfer songs, photos, videos among SD card, built-in Nand Flash & USB Flash. Support max storage of 64GB (SD Card & USB Flash);

Support real USB 2.0 High-Speed, 480Mbps, 40 times faster than USB1.1 standard (12Mbps).

- Vehicle standard DVD loader, wide digital screen, high definition display & stereo sound around.

- Any time and everywhere, to discover amazing football live & other enjoyment by digital TV. (DVB-T/ISDB-T/ATSC)

- MP3 and MP4 can be played via local, SD card and USB disc directly;

Support iPod driver connection.

- Built-in Bluetooth with A2DP, Hands Free, support caller ID display, Transfer Phonebook, Caller records, Call history.

- Rearview camera: (Optional)

A rearview camera dramatically eliminates blind spots, making it safer and easier to park and reverse your vehicle.

- Dual Zone Entertainment:

While Navi, working and voice guide from front speakers, kids from your back seats can watch DVD from headrest Monitor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist jeg leser en gang til. Hvis* :P

Jeg mente det ikke frekt. Det var bare et spørsmål. Men du har akkurat det samme. Verken mer eller mindre.

Unnskyld.

Det er greit :)

Er hvert fall super fornøyd med denne.Har også 3års garanti ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...