Nytern Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 (endret) Pleier å kjøre via Elverum ja! Dette må vi avtale nærmere!Xavi0n: Men, atte.. Hvor holder du til a? Snakker vi det høye nord? Mistenker det Check it out, yo! Matching machines! Henta deler i dag! Får ettersendt 15l olje, men dette er da en god start! Ellers handla jeg sommerdekk til BBS'ene av en Litauisk? trailersjåfør i går. I nattens mulm, langs Rv3. Følte meg litt badass Brukte dekk sådan, her er det viktig å holde kostnadene nede! Endret April 15, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Du har helt rett når du sier kalde nord, faktisk så kaldt å så langt nord som tromsø Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Kommer seg! Følger med! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 (endret) Æ lik Tromsø! Harru no ledig kåk? Trenger du en BMW-buddy? Takktakk, Shattered! Næmmen, så standsmessig da gitt? Når nesten Wickys tråd mht luksus denne nå! Prøvde vidundermiddelet "Iron-X". Funka fint, men det klarte ikke å gjøre noe med lakkflassinga.. Litt skuffa. Rent ble det ihvertfall Riktignok bare 1 dusj/skrubb med oppvaskbørste. Ble da ganske ok læll.. E39'en er innlosjert på bilsykehus i natt, håper'n er fit for fight i morra kveld Endret April 15, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Var nesten sikker et øyeblikk på at den skulle få ny eier her altså, fram til jeg så siste linja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Erre snø hos deg enda!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Alle vet at du vil... http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=58060288 Nytern og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Æ lik Tromsø! Harru no ledig kåk? Trenger du en BMW-buddy? Takktakk, Shattered! Næmmen, så standsmessig da gitt? Når nesten Wickys tråd mht luksus denne nå! Prøvde vidundermiddelet "Iron-X". Funka fint, men det klarte ikke å gjøre noe med lakkflassinga.. Litt skuffa. Rent ble det ihvertfall Riktignok bare 1 dusj/skrubb med oppvaskbørste. Ble da ganske ok læll.. E39'en er innlosjert på bilsykehus i natt, håper'n er fit for fight i morra kveld Du like tromsø? Eneste grunnen til at e6 finnes er jo sånn at man skal komme seg FRA tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 (endret) Her erre snø! E39 ikke solgt, denne må jeg prøve å beholde! Makan til rot og styr med dette bilbytteriet, drømmer dog om E39 535i, fattern skal faktisk ta en titt på'n til helga.. Får se hva han sier. Men nei, sikkert for dyr i drift! Tromsø, er ikke det kult a? Vi kan byttelåne kåk, Xav! Wicky: Ja! Jeg vil jo, men den var litt vel hipsteraktig Ellers er jeg sjuk. Enda.. Men! Jeg trosset skiten og kjørte 45mil for noe E39-relatert i går. Får se om jeg laster opp et bilde etterhvert, ittno spennende! Merker jeg er litt kranglete om dagen, så jeg kommer til å søke tilhold i denne tråden fremover. Prøver å kutte ned Facebook/Tulletråden for å få pulsen ned mot normalen igjen. Endret April 20, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Nytern da, må ikke la deg provosere av kommentarfeltene på tullebook! Er så mange dumme mennesker at man blir sjøsyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Her erre snø! E39 ikke solgt, denne må jeg prøve å beholde! Makan til rot og styr med dette bilbytteriet, drømmer dog om E39 535i, fattern skal faktisk ta en titt på'n til helga.. Får se hva han sier. Men nei, sikkert for dyr i drift! Tromsø, er ikke det kult a? Vi kan byttelåne kåk, Xav! Wicky: Ja! Jeg vil jo, men den var litt vel hipsteraktig [emoji14] Ellers er jeg sjuk. Enda.. Men! Jeg trosset skiten og kjørte 45mil for noe E39-relatert i går. Får se om jeg laster opp et bilde etterhvert, ittno spennende! Merker jeg er litt kranglete om dagen, så jeg kommer til å søke tilhold i denne tråden fremover. Prøver å kutte ned Facebook/Tulletråden for å få pulsen ned mot normalen igjen. [emoji14]h34r: Jatakk! Bor i 35kvm uten parkering.... Til 7k i måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 (endret) Tror jeg må ta meg en tur, Xav! Neste roadtrip kanskje!? Jada, skulle ta det rolig siden jeg enda har feber og romvesener i både nese og hals men "nye" deler fordrer action! Takket være god hjelp fikk jeg før helga byttet følgende: Hjullager Knirkeforinger Veivhusventilasjon med alle rør (wow, det eliminerte fuskinga og!) Toppdekselpakning Hmm, noe glemt? Itte veit je.. Plugger, coiler, filtre, innerskjermer/lokarier og HJUL er også på plass! Mangler bare olje, sendte en litt tafatt masemail til GS i dag, nå har jeg 15l olje på vei fra hele 3!? forskjellige GS-avdelinger. Skien, Bergen og Trondheim! Bra service! Sånn jeg ser det gjenstår litt lakkfiks (noen frivillige?) og bytte av dører førerside.. Dører har jeg jo. De står fint i boden. Gudene veit om jeg går på en smell budsjettmessig her, men til nå har bilen kostet meg ca 19.000,-. Går'n gjennom Eu blir det langtur på'n Det er så deilig å redde biler, bare følelsen av å sette seg inn i en skikkelig shina kupè er nesten nirvana! Litt å gjøre enda.. Ikke rust i det minste, bulker er bedre enn rust Endret April 20, 2015 av Nytern Daniel., Bimmer fan, Julianv og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Har så lyst å få fikset min e39 også når jeg leser tråden din. Så kom jeg på at jeg er lat og blakk Bimmer fan, Freakshow og Nytern reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Hoi, mister!Jeg er fjasan ikke noe mogul selv! Trikset er å begynne i en eller annen ende Oh, og tråd! Tråd er viktig, sånne som deg er jo pådrivere for sånne som meg, artig å oppdatere når jeg vet at folk følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 syns du har gjort en god jobb med e39´n nytern! også er det jo alltid morsomt å lese de updatsa dine! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå