wicky124 Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 hm hm hm....åssen får du så mange prøveskilt? og...er ikke det litt...dyrt i lengden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Snytern, Nyterns ukjente fetter, har et lager med prøveskilt liggende et sted. Må være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Haha greit da! Får kanskje bytte ut mine også xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Hoi! Mange?! For få spør du meg! Tror dette var tredje gang jeg hadde prøveskilter siden kjøp i Januar :/ Fetter Snytern er gjerrig på skiltene sine om dagen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Synes faktisk du alltid putrer rundt på prøveskilt.... Skal sette meg ned og telle antall bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Haha, mulig mange er tatt på parkeringsplassen her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Nyter bare scanner prøveskiltet og endrer noen siffer i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Mmm, har egen prøveprinter i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Tipper du er sexy når du forger Nytern, Xavi0n og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 ¤%&/()=(/&¤/()= Måtte ut å handle litt middag, giddet ikke å ta bilen, selv om det regnet. Ville teste ut denne moppe saken i regn også, + det er nå litt godt å kjenne at man leve også Moppå jukser litt, gir jeg full pupp, så virker det ut som at den drukner litt, før den kommer mer og mer. Tror det har noe med den "trim" greiene tidligere eier har gjort. Greit nok, du må bare time kjøringen litt, så går det helt ok. Det som jeg har merket meg, og det er bare ved å kjøre litt rundt dørene her, er at den drikker utrolig mye bensin. Har brukt halv tank (ca:3,5L), på 4-5KM. Det tidligere eier har sagt, er at de har gitt den mer bensin, for at den skal gå fortere. Har ikke kunnskap om dette, så er jeg vet ikke. ____________________________________________________________________________________________________________________________ Kjører tilbake fra handlingen, så kommer det 2 biler bak meg. Jeg ligger som jeg skal , i følge loven. Ser at de begynner å bli irritert, og prøver på å ta forbikjøring på plasser som ikke egner seg. I oppover bakke, når jeg viser at jeg skal til venstre. DA, kjører de forbi, og bil nummer 2, jo han slenger seg foran meg. Og bråbremser, for: 1: Han holdt på krasje i bilen som kom i mot. 2: Han holdt å krasje i bilen nummer 1, når han slengte seg inn. Jeg rister på hodet, og dunker venstre armen i hjelmen, for å vise at jeg syns han var en idiot. Så han hugger i bremsene, og det er rett før jeg krasjer i ræva på bilen. Jeg stopper, hopper av moppå. Og er klar, for jeg vet at han kommer, og det gjør han. Kjefter meg huden full, uten at jeg sier at ord. Jeg tar av meg hjelmen, så han ser fullskjegg, og da brå snur han. Og LØPER opp til bilen, og gir full pupp av gårde. Mens han viser fing. Helt utrolig, at voksne folk, ikke tror at andre voksene folk kjører moped. Og siden de ser noen kjøre moped, så kan de gjøre som de vil, åg være totalt drittsekker. Dette var en på Mopedportalen. Jeg tror ikke det er deg pga måten han skriver på, men den første setningen, og at han har helskjegg, får meg til å lure! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Nyterns hittil ukjente bror? Shattered og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Haha, hoi! Jeg kan ihvertfall skrive under på at det der ikke er meg Så.. Jeg er altså så sær.. Hmm.. Dette må utredes og om mulig utbedres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Some say, he drives a scooter. And that his 5 series is on forged plates. All we know is he's called nytern wicky124, Freakshow og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Haha! Her har dere litt kjapp info, noe utdatert, men akk så relevant. http://www.bilforumet.no/topic/183678-fakta-om-nytern/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hahahahahah, orka ikke å lese alt men, ser ut som du har en fanbiy eller to Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå