Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.

Share

Anbefalte innlegg

¤%&/()=(/&¤/()=

Måtte ut å handle litt middag, giddet ikke å ta bilen, selv om det regnet. Ville teste ut denne moppe saken i regn også, + det er nå litt godt å kjenne at man leve også :P

Moppå jukser litt, gir jeg full pupp, så virker det ut som at den drukner litt, før den kommer mer og mer. Tror det har noe med den "trim" greiene tidligere eier har gjort. Greit nok, du må bare time kjøringen litt, så går det helt ok. Det som jeg har merket meg, og det er bare ved å kjøre litt rundt dørene her, er at den drikker utrolig mye bensin. Har brukt halv tank (ca:3,5L), på 4-5KM. Det tidligere eier har sagt, er at de har gitt den mer bensin, for at den skal gå fortere. Har ikke kunnskap om dette, så er jeg vet ikke.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Kjører tilbake fra handlingen, så kommer det 2 biler bak meg. Jeg ligger som jeg skal , i følge loven. Ser at de begynner å bli irritert, og prøver på å ta forbikjøring på plasser som ikke egner seg. I oppover bakke, når jeg viser at jeg skal til venstre. DA, kjører de forbi, og bil nummer 2, jo han slenger seg foran meg. Og bråbremser, for: 1: Han holdt på krasje i bilen som kom i mot. 2: Han holdt å krasje i bilen nummer 1, når han slengte seg inn. Jeg rister på hodet, og dunker venstre armen i hjelmen, for å vise at jeg syns han var en idiot.

Så han hugger i bremsene, og det er rett før jeg krasjer i ræva på bilen. Jeg stopper, hopper av moppå. Og er klar, for jeg vet at han kommer, og det gjør han. Kjefter meg huden full, uten at jeg sier at ord. Jeg tar av meg hjelmen, så han ser fullskjegg, og da brå snur han. Og LØPER opp til bilen, og gir full pupp av gårde. Mens han viser fing. Helt utrolig, at voksne folk, ikke tror at andre voksene folk kjører moped. Og siden de ser noen kjøre moped, så kan de gjøre som de vil, åg være totalt drittsekker.

:lol: Dette var en på Mopedportalen. Jeg tror ikke det er deg pga måten han skriver på, men den første setningen, og at han har helskjegg, får meg til å lure! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...