Shattered Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hahaah, artig! Fett å finne deg på fjasboka også blant alt tullet der Måtte glo gjennom profilbildene, samtlige med skjegg hahah! Kul fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 *nytern fødte seg selv* hahahahahaahaha Freakshow, Shattered og Xavi0n reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Skjedd noe nytt med bilene i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Hoi! Jess, it has! Printet ut flere skilter, hentet emblem! Grunnen til rødskiltene: Jajajajajajaja! Makan til vrak! Mangel på skivene gitt! De var altså 19.5mm tjukke foran, de skal være min. 20.4 Alt i alt veldig fornøyd med dette, kontrolløren var meget streng, det liker jeg. Skuer dere Laffen i det fjerne? Med rumpa full av hjul? Han skal på tur til Elverum i morra, levere hjul til en hyggelig bimmersbruker Ble rart å få på'n Breyton igjen. De er litt sydenbrun med ølmage og gullsmykker, men det er koselig Kjøpte vogn i vinter, henta for etpar dager siden, selges i morra!Jeg er ikke lagd for campinglivet. Det slår meg plutselig at jeg er den litt tjukke pelskledde fattigversjonen av Wicky. Diiesel, Shattered, Freakshow og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 var jo ikke mye gærnt med bilen da! det ordner du fort! men nok en gang morsom update! trakk på smilebåndet denne gangen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Liker at du ikke har gjort så forferdelig mye, da trenger ikke jeg føle meg så lat for ting jeg ikke har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Husk på at Wicky ikke har hatt en BMW siden... tja, hvem vet? Men du har ikke en Merce i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Motsetninger shattered.... pluss minus... yin gjeng... sjamener? Nytern, Xavi0n, Diiesel og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 (endret) Fått tilbud om å kjøpe tilbake Krigeren. Den originale. Veldig skeptisk til rustfiksen da jeg jo levde med Coronaen ei stund. Rustfikset av samme karen. Ikke bra. Ser veldig hipp ut da. Hadde nok kasta speil og gitt den tusenmetere igjen Endret April 30, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 For å presisere, ikke skeptisk til Patrick. Aner ikke hvem det er,men han er nok en knakende god kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 God kriger, hvorfor ikke? Hva vil han ha? Så lenge det ikke et pant på 50 000 på den og Patrick (hvem han enn er) har papirene i orden, burde det vel gå greit, så lenge frua di ikke protesterer fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Bare parker den litt nedi gata å ikke si noe til fruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Trude "kringlekaren" vraka jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Den lever enda, eller.. Død vannpumpe. Men nei, jeg har ikke råd til flere pleiepasienter. Laffen fortjener litt kjærlighet nå. Formulerte, produserte og trykket kjøp iløpet av ei heftig dassnatt. Håper de kommer snart. Til E39en seff, matchende farge og greier. scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Skal du bare la krigeren svinne hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå