Julianv Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Haha ja jævlig Både meg og madammen satt der og ikke helt skjønte hva vi så på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Så på facebook at du skulle selge transporteren å finne en e39 delebil? Hva som er i gjere gær nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Jeg må bare få beklage mine kryptiske snaps! Ikke sett folk på ei snau uke, vært sjuk! Blir litt interessant i topplokket når en ikke har en "Wilson" Tog dokk an? Hoi, Xavi! Mjåææ, vært artig å få klørne i en relativt velutstyrt sedan, helst bensin. Helst 98+. Tenkte slå to fluer i en smekk Tar litt av dette lavbudsjettbilprosjektet Svarte stoffmatter montert! Sidespeil i korrekt farge endelig på vei.. Dette er mitt tredje forsøk. Først ødelagt, så bolter knekt av i festet, tilslutt en noe treg selger. Fysjom Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 (endret) Sååååå.. Noen som vil starte hotell med meg? Hadde vært artig, snakk om kult sted! Bestige fjell i bil sier du? Dette fjellet har Norges høyeste bilvei - til toppen. Hotellet ligger langs veien, ca 1/3 av veien opp. 1666moh dette fjellet. Stilig! Endret Mai 24, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Hoi! Hvor ligger det? Hadde du ikke bodd 3400 503,39 mil unna sivilisasjonen, hadde det kanskje vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 (endret) Haha! Vi snakker ødegokk, noen mil unna meg. Tronsvangen! Endret Mai 24, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Kommer seg sakte men sikkert. Speil i rett farge, fiksa dørside, montert svarte stoffmatter. Neste på lista er en skikkelig rens av seter. Drømmer om lakkfiks, men det får vente litt. Bilen er nydelig enda, fungerer kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Norges nest høyeste vei. Den høyeste er veien til Juvasshytta og Galdehøpiggen sommerskisenter. Kommer seg vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Høyeste - til toppen! Takktakk, blir bra bruksbil tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Hmmmmm... Transporter mot en relativt ok E36 316i stuttræv edition? Funderer! Fin fruebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Da blir det E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Åssen blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 318tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 E36 316i! Eller.. Ci? Aner itte.. Compact! Rød! Lekker! Trenger kjærlighet, selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 316ti heter de vel? Rød E36 er gode greier. Har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå