Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Det ble aldri skrevet noe skademeldingsskjema, noe som er min feil jeg ble nok bare litt satt ut pga det som skjedde men jeg fikk et nr av vedkommende som jeg skulle ringe på og det skulle visst være sjefen hans og når jeg ringte idag på det nr som ga han meg et tilbud om å dra til et lakk verksted på Holmlia og få reparert fangeren der..Han nevnte heller ikke skademeldingsskjema syns det er veldig rart at Falck skal prøve seg på denne måten men dette takket jeg selvfølgelig nei til. Så imorgen blir det en tur innom hos dem..jeg har ihvertfall meldt ifra til mitt forsikringsselskap og fått det registrert

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så bra, godt at det ordnet seg :) Men hvorfor nytt regnummer?

Under skaden ble skiltet knekt i to og jeg kastet den men når jeg var innom verkstedet fikk jeg vite at det skulle jeg ikke ha gjort fordi da får dem ikke bestilt et nytt skilt med samme reg nr så da måtte innom politiet og melde dem tapt men jeg er mer fornøyd med DP enn ZZ :) hehe Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Hvor ble det lakkert?

Dekket forsikring alt?

Auto skade Terje schie har levert tre biler der til nå og de er så utrolig dyktige..ja forsikringen dekket alt. Ble en skade på 32 000 kr eksklusiv leie bil for 8 dager
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auto skade Terje schie har levert tre biler der til nå og de er så utrolig dyktige..ja forsikringen dekket alt. Ble en skade på 32 000 kr eksklusiv leie bil for 8 dager

 

Såpass ja! Bra det ordnet seg, og bra de er dyktige til å lakkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! Bra det ordnet seg, og bra de er dyktige til å lakkere :)

De jobber for bavaria og porsche. Blir en tur innom hos deg i april mnd :) da skal jeg ha full shine med motorvask. Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...