Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen dårlige mobil bilder etter å ha montert "Hamann" frontleppe som ble kjøpt fra Walkabout. Den hadde veldig bra passform. Jeg slapp å lage noen ekstra hull i fangeren. Jeg har ikke fått kjørt så veldig mye etter å ha montert den på bilen, men jeg må være ærlig å si at bilen får mye oppmerksomhet nå ;)

fronten ser så mye hissigere og sinna ut ;) Gleder meg til sommeren nå, kan knapt vente med å få på sommerhjula. Jeg er elendig til å ta bilder og bilen var ikke ren før jeg tok disse bildene

post-66567-0-91159900-1424613380_thumb.j

post-66567-0-44673900-1424613406_thumb.j

post-66567-0-55549400-1424613429_thumb.j

post-66567-0-84526300-1424613509_thumb.j

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble helverst! Så veldig bra ut på svart bil. Godt å høre at den hadde god passform også, det tenkte jeg også da jeg mottok den :)

Du må kjøre på med svart N-merke på skiltet også nå ;)

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble helverst! Så veldig bra ut på svart bil. Godt å høre at den hadde god passform også, det tenkte jeg også da jeg mottok den :)

Du må kjøre på med svart N-merke på skiltet også nå ;)

Ja dette ble seende ekstremt bra ut :) av en eller annen grunn ser denne leppen mye bedre ut på mørke biler. Mens 3d design, som ehd har ser bedre ut på lyse biler.

Sort N-merke prøvde jeg å bestille flere mnd siden men fikk aldri noe svar fra vedkommende

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg også tenkte. Om jeg skulle lakkert den i bilens farge så hadde det blitt litt voldsomt, mens den ville forsvunnet en del i svart. Hadde nok gått for M-Performance hvis jeg skulle hatt, men det blir fort litt lavt her i Stavanger også med alle de hersens fartshumpene. 

Du må sende en melding her: https://www.facebook.com/norgesmerker?fref=ts

 

Jeg har bestilt tre sett og alltid fått de i posten rett etter pengene er overført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg også tenkte. Om jeg skulle lakkert den i bilens farge så hadde det blitt litt voldsomt, mens den ville forsvunnet en del i svart. Hadde nok gått for M-Performance hvis jeg skulle hatt, men det blir fort litt lavt her i Stavanger også med alle de hersens fartshumpene.

Du må sende en melding her: https://www.facebook.com/norgesmerker?fref=ts

Jeg har bestilt tre sett og alltid fått de i posten rett etter pengene er overført :)

Jeg var også litt skeptisk til fartsdumpere, men det går faktisk helt fint så lenge jeg tar det rolig. Jeg har en vane av å kjøre rolig over fartsdumpere fra før av. Da skal jeg prøve igjen og se om jeg får noe svar denne gangen :) Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok gått for M-Performance hvis jeg skulle hatt, men det blir fort litt lavt her i Stavanger også med alle de hersens fartshumpene

Ser at det ligger noen M Performance style frontlepper på ebay men den virker noe lavere enn hamann sin? Hadde sett rått ut på bilen din i blank sort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært innom tanken men koster ikke det en del? Har aldri satt meg inn i eksos greier, så dette vet jeg ikke så mye om

 

Jeg er ikke helt sikkert. Noen tusen kroner må man vel regne med. Hør litt med Svendsen eksos. De holder til ikke så langt unna der vi bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...