Fahad Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Ja er meget fornøyd. Gled deg til du får dine fronten blir mye mer sportsligere HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Hva er forskjellen på vanlig og lci grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Den har dobbel slat's men den tilhører egentlig M5. Du kan få den i hel sort også som walkabout har på sin men da koster den dobbelt så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 Da ble det avantgarde 21" på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Lekkert !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Det der ble dritbra! 21" sitter sykt bra på 5-serie. Kan jeg spørre hva du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Pm sendt anbefaler deg disse i gunmetal synes de er veldig diskre og vil kle bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Ble meget lekkert dette, Avantgarde M510 i 21" sitter som hånd i hanske på F10/11. Passet fint til AC Schnitzer-senken også, ble ikke for mye. Skal få montert senk om to uker, ser frem til å få det på. Kledde M5-grillen også! Du får gjøre som meg og HPVL, og fjerne 5-tallet i logoen så blir det bra HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Takk for d er veldig fornøyd med acs fjærene mye bedre enn m sport fjære. Mangler bare vorsteiner leppe foran etter det er bilen komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Dette ble meget bra synes jeg, både grillen og felgene passer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Takk for det fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Det ble veldig bra med nye felger og M5-grill Regner med at du har lagt på LSP på felger før du tok de i bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Takk Tobias nei d har jeg ikke gjort jeg tenkte faktisk på å levere den til deg i september mnd for polering og voks..kontakter deg nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Takk Tobias nei d har jeg ikke gjort jeg tenkte faktisk på å levere den til deg i september mnd for polering og voks..kontakter deg nærmere Ja, det må vi nesten få til Du er flink til å ta vare på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå