Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok støttet deg i å ta steget opp til F01, men jeg vil råde deg til å ha litt is i magen. Neste år kommer det ny 7-serie og det vil garantert påvirke prisen på F01, da er det sikkert fullt mulig å få en nyere bil eller en med større motor og mer utstyr :) Verdien på din F10 vil holde seg mer stabil også til neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok støttet deg i å ta steget opp til F01, men jeg vil råde deg til å ha litt is i magen. Neste år kommer det ny 7-serie og det vil garantert påvirke prisen på F01, da er det sikkert fullt mulig å få en nyere bil eller en med større motor og mer utstyr :) Verdien på din F10 vil holde seg mer stabil også til neste år

men tror du ikke G30 vil påvirke prisen på f10 neste år ? http://m.finn.no/car/used/gallery.html?finnkode=62284687 det er bilen jeg snakker om Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tror du ikke G30 vil påvirke prisen på f10 neste år ? http://m.finn.no/car/used/gallery.html?finnkode=62284687 det er bilen jeg snakker om

Nja.. G30 kommer ikke på markedet før første kvartal 2017, så da har du hele 2016 på deg før prisen kommer til å dale utover nyåret 2017. Men for all del, man må jo følge hjertet av og til også :) Nydelig 7-serie dette, er helt klart en klasse opp ifra F10 på alle mulige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. G30 kommer ikke på markedet før første kvartal 2017, så da har du hele 2016 på deg før prisen kommer til å dale utover nyåret 2017. Men for all del, man må jo følge hjertet av og til også :) Nydelig 7-serie dette, er helt klart en klasse opp ifra F10 på alle mulige måter.

Likte alt utenom interiørlistene :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri byttet inn i F01, som nevnt over så tror jeg Fredrik har et godt poeng med tanke på fremtidig prisfall og for det andre så er F10/11 langt penere estetisk enn F01.

Har faktisk akkurat vært ute nå og prøvd en F01 2013 model med ganske bra utstyr. Herlig bil å kjøre, faktisk to hakk bedre enn f10 men selve karosseriet er helt ok. Det er noe med selve fronten på bilen som jeg ikke klarer å like så godt som på f10 mens bakdelen er et hakk penere enn på f10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg Fahad, vent på G30 ;) Når jeg ser hvordan G11 blir så er jeg optimistisk, håper på laserlys, Gesture controll og konstruksjon delvis av karbon. Kanskje litt lenge for deg å vente som allerede har hatt din bil i 4 år, respekt for det forøvrig :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg Fahad, vent på G30 ;) Når jeg ser hvordan G11 blir så er jeg optimistisk, håper på laserlys, Gesture controll og konstruksjon delvis av karbon. Kanskje litt lenge for deg å vente som allerede har hatt din bil i 4 år, respekt for det forøvrig :)

Ja G30 gleder jeg meg veldig mye til! Har faktisk aldri hatt en bil så lenge som denne, passer fremdeles like godt på den :) får vel vente på neste 5'er ! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...