Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk enig med dere. Blir veldig rart med kun en stripe foran. I så fall måtte jeg ha endret litt på grillen også, fått på M striper men det ville også sett litt rart ut på grill med doble riller.

Har bestilt M Performance matter. Synes de ser veldig stilige ut sammen med sort interiør 😀 

 

P90136047-highRes-1.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gorg skrev:

Det er en herlig svamp! :) 

Bilen ser bare helt perfekt ut på nest nederste bilde! 

Har hele tiden brukt chemical guys chenille wash mitt, men har hørt at BN svampen lager mye mindre vaskeriper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også brukt flere "hansker" men aldri vært så fornøyd som med BN svampen og lignende. Har tre forskjellige supermyke svamper jeg bruker. Skal legge ut bilder neste gang jeg vasker :) 

Tenk før når man brukte de knallharde svampene fra Turtlewax, ikke bra for lakken.. 

Har du vaskeplass hjemme eller må du på en stasjon eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Shell på Karihaugen. Har alltid vært veldig nøye med å ta med meg ferdigblandet surfex hd, grit guard bøtte og diverse annet utstyr. Innvendig vask tar jeg alltid utenfor huset :) Skal teste ut gyeon wetcoat neste gang :)

Ja æsj og ikke minst pusseskinn fra Turtlewax! MARERITT FOR LAKKEN!

Legg gjerne ut bilder 👍 Alltid gøy å lære noe nytt :)

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ahj skrev:

BN svampen er jeg kjempe fornøyd med. Såpass fornøyd med den at jeg er på min andre, den første ble utslitt :)

Pleier du å skylle den i rent vann etter bruk? Eneste fordelen med wash mitt er at man kan vaske den i vaskemaskinen, da er man trygg på at den er 100% ren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Fahad skrev:

Pleier du å skylle den i rent vann etter bruk? Eneste fordelen med wash mitt er at man kan vaske den i vaskemaskinen, da er man trygg på at den er 100% ren 

Som regel ja, bruker middels lunkent vann. Har tatt den i vaskemaskinen også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M PERFORMANCE mattene er på plass. Synes det så veldig bra ut sammen med alcantara 😀 Pleier alltid å legge håndkle under matter for ekstra beskyttelse 😂 Det ser kanskje litt rart ut men jeg er utrolig nøye med bilen. 

SAVNER SKINNSETER! DET SKAL JEG GARANTERT HA PÅ NESTE BIL 

Passerte 50 000 i dag

 

 

20160511_182649.jpg

20160511_174137.jpg

20160511_184432.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...