Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 han la det frem på den måten ja. dritt synd for deg at m5 karosseri og std e39 karosseri har forskjellig delenummer da. men er lov å håpe han godtar papirene dine. vet at det er to forskjellige nr på chassiet til m5 og 523, men lurer på om det bare er på grunn av at M5 er noen år nyere?
D.Toft Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 skal ikke gå på alder, det går rett og slett på den delen du har sveist inn i kofferten, er den som er forskjellen, skal ikke være noe annet enn det. siden dette er sveist fra fabrikk, så har dem gitt dem forskjellige delenr.
RF91 Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 M5 mangla visst og den bretten i hjulbogen bak. Den som pleie å bli valsa opp inntil skjermen Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Ikke så my som skjer her om dagen. Styrer med å få tak i papirer som kan dokumentere vektene på bilen, så at jeg kan bruke M5 vektene. I dag snakka jeg med BMW Norge for å få tak i et COC dokument til M5. De kunne bare gi ut papirer på original biler, så da er jeg like langt. Han råda meg til å ta kontakt med enten TUV eller Dekar fra Tyskland. Så da får jeg prøve å kontakte de. Tenkte prøve å ta en telefon til SSP også. Er ikke noe problem å få godkjent M5en, men er bare det at jeg vil prøve å få bilen godkjent uten å måtte nedregistrere bilen til 4 seter + å sleppe å bynde å strippe bilen igjen. Vist noen der ute har noen gode råd så skrik ut!!
Gabz Skrevet Oktober 25, 2014 Skrevet Oktober 25, 2014 Flott bil! Følger med Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 Da har jeg kjørt M5en på vinterlagring! Planene for neste år er å vise bilen på BT med enten 45kg lettere å få den regga for 4 seter eller 150kg lettere å få den regga som 5 seter. Eller jeg kan få vekt dokumenter fra BMW, noe de ikke er så villige til å gi fra seg Kjenner jeg allerede gleder meg til å ta den ut igjen til våren! Så nå blir det å prioritere E21 i vinter! BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
D.Toft Skrevet November 5, 2014 Skrevet November 5, 2014 ang vekt.. hva med å ta ut m5 stolene og så sette inn bøttestoler? dem er en GOD del lettere enn stolene dine. hva vekter har du på forstilling? bakstilling? og hva har du lov å ha på forstilling og bakstilling? hadde min på vekt ang bytte til 4.4 v8. delebilen veide 950kg forran, og jeg har lov å ha 1070 kg på forstillingen
Newgarden93 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 ja, kansje sette i bøttestoler, vist ikke blir det stoff seter og stripse opp tankmåler. Når det gjelder vekter på bakstilling og forstilling er jeg akkuratt på grensa med tom bil, men de brydde seg ikke om det. sa jeg bare måtte vere under tilatt tot vekt
D.Toft Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 bøttestoler er en god del lettere. du henter sikert inn 30kg totalt på å sette inn bøtter. akkurat på grensen ja, godt nok det ja er meget spent selv på hva jeg havner på hahahaha
Newgarden93 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Skrevet Januar 4, 2015 Noen som selger bakstilling til M5? trenger venstre nav bak, vist noen har skrik ut?!?!?!?
michaelskare Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 ikke mye som skjer her om dagen annet en å vente på svar fra BT. Har demontert ene front lykta på bilen siden hele innsatsen var løs. Viste seg og vere to plastikk klips som var knekt. Fant de klipsene på Ebay for 60kr som håper skal gjøre susen. Vist ikke blir det dyrt med ny frontlykt IMG_3016.JPG IMG_3017.JPG Hvordan delte du lykta? Fin bil!
Newgarden93 Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Er bare å åpne klipsene , å presse den ut litt etterl litt. Men det hjelper å varme den opp for den er limt sammen.
michaelskare Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Er bare å åpne klipsene , å presse den ut litt etterl litt. Men det hjelper å varme den opp for den er limt sammen. Den er grei
Newgarden93 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 I dag fikk jeg ny hjul holder, eller nav bak til M5en, var uheldig å traff fortauskanten litt hardt så den ble skeiv. Til uka skal jeg dra å hente orginal M5 felger. Gleder med til å ta ut bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå