Mbjerke1 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Søndager er som regel kjedelige så da ble det photoshoot med en kompis idag, dårlige bilder nå men kommer bedre går fort mot vinter og vinterlagring! ser frem til å få satt den inn i vinter så jeg kommer i boks med mange av planene mine Ja, bilene er møkkete grunnet veldig lokale byger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Glemmer litt av å oppdatere her, så får ta en liten forsinket update!Det nærmer seg vinter og da skal jo bilen settes bort Har vært på noen treff i det siste, og har endelig fått kjøpt og montert facelift lykter!Handlet disse på Koed, da dem hadde best pris og at det er originale Hella lykter, noe som er et must i mine øyne Slenger ved noen bilder fra klargjøring til treff og på treff, CC gjøvik 14. August Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Skjer lite her for tida, men bilen settes inn til vinterlagring om 1 ukes tid så det blir vell litt oppdateringer gjennom vinteren ettersom det skal gjøres endel med den til neste sesong! noen av planene for neste år:Nye felgerNytt senkesett (Vurderer luft)Prøve å få taki M5 framseter i samme farge som nåSote ruteneSlenger ved et bilde av flåta fra før idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Du skal ikke bytte ut de forferdelige sideblinkerne da?Ble fin med nye lykter forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Du skal ikke bytte ut de forferdelige sideblinkerne da? Ble fin med nye lykter forran Jo, dem skal også byttes ut skulle vært bytta for lengst egentlig Gjorde seg med lyktene, den fortjente et ansiktsløft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Så veldig bra ut denne! og ja, den passet bra til faceliftlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Er på leit etter noe gromme felger, skrik om noen har! 18" og minst 9,5 breie bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Er dessverre 8,5 på alle fire, men har 18" Rondell 0072 med nesten nye dekk, som går til førstemann med 5000 Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Er dessverre 8,5 på alle fire, men har 18" Rondell 0072 med nesten nye dekk, som går til førstemann med 5000 Sku vært litt breiere bak :/ har 8,5" nå å det blir for smalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Er på leit etter nye Coilovers, noen som har no å anbefale? Helst veldig stivt, da det forrige settet var mykt bak å subba felga mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Er på leit etter nye Coilovers, noen som har no å anbefale? Helst veldig stivt, da det forrige settet var mykt bak å subba felga mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Fortune Auto eller BC Racing. Hos megge kan man velge hardhet på fjærene selv, og få demperene justert til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Kan jo prøve å lage til noe bumpstops Ja vært inne på tanken, sett GS har justerbar bumpstop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Fortune Auto eller BC Racing. Hos megge kan man velge hardhet på fjærene selv, og få demperene justert til det. Okei, takk! skal jeg sjekke ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Prøvde no felger idag for å se ann litt dimensjoner for neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå