Gabz Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Vanskelig å bytte fra stoff- til skinninteriør i E39? Hvor lang tid tar det, sånn cirka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Det er lett. Tar ca en dag! Finnes masse DIY på diverse forum om demontering av interiør! Søk litt rundt og vurder selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Om du eller noen andre her har tips til spesifikke gode DIY-guider, så sleng dem gjerne opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 veldig enkelt. det meste ligger på youtube : ) https://www.youtube.com/watch?v=LNEx8dVe0j8 bulvest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Hva om jeg vil ha elektriske seter hvis jeg ikke har det originalt (har stoffinteriør med sportsseter)? Er det i det hele tatt mulig? Evt. vanskelig å ordne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Det er mulig, men memorydelen er ikke lett å få til. Det andre derimot er "grei" skuring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Er det ikke diverse kabler som er integrert i bilen hvis man originalt har med elektriske seter? Er det bare å kjøpe og installere, liksom? Eventuelle DIY-guider eller selskaper som gjør det for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå