Gå til innhold

Skare´s BMW E39 528i "førstebil"


michaelskare
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er vel snakk om innvendige dørhåndtak, og da skal man ikke hente strøm fra lyset under døren. Du skal koble deg inn på bakgrunnsbelysningen og den er allerede i vindusheisbryterne. Her skal du koble deg inn på grå med rød stripe og brun (jord). Du kan gjøre en billigløsning med strømtyv, eller foreta deg en skikkelig variant hvor du kjøper pin´er og kontakter og lager en Y-splitt.

 

Forøvrig må jeg tilføye at dette ser ut som et fint og smakfult prosjekt, selv om de siste "M"-tingene ikke er helt min stil. Denne fargekombinasjonen vil sitte som et skudd med mørkt taktrekk. Har du vurdert å få på plass skyvbart midtarmlene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel snakk om innvendige dørhåndtak, og da skal man ikke hente strøm fra lyset under døren. Du skal koble deg inn på bakgrunnsbelysningen og den er allerede i vindusheisbryterne. Her skal du koble deg inn på grå med rød stripe og brun (jord). Du kan gjøre en billigløsning med strømtyv, eller foreta deg en skikkelig variant hvor du kjøper pin´er og kontakter og lager en Y-splitt.

 

Forøvrig må jeg tilføye at dette ser ut som et fint og smakfult prosjekt, selv om de siste "M"-tingene ikke er helt min stil. Denne fargekombinasjonen vil sitte som et skudd med mørkt taktrekk. Har du vurdert å få på plass skyvbart midtarmlene? 

Takk for tipset! Hver sin smak ;) Har egentlig ikke tenkt over skyvbard midtarmelende, men det skal jeg se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyvbart midtarmlene ville jeg fått på plass med en gang. Dette er en billig oppgradering som gjør mye med midtkonsollen etter mitt syn. Se bare den enorme designmessige forskjellen:

 

ar13.jpg

Agree! Ble mye finere det der :) Jeg får lete på ebay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville du gjort annerledes? Av ren nysgjerrighet :)

Er som sagt bare småting, som 6000k eller mer i angeleyesene, ikke US blink (selvom jeg har hatt det selv :-P), alcantara trekk på gir og håndbrekk og personlig hater jeg brunt interiør... Jeg synes svart er det eneste som gjelder :-) men det er jo som sagt bare småting og er jo smak og behag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US blink er penere enn uten, og interiøret som står i denne bilen er både sjeldent og pent! Du har samme mening som 95% av alle drittkjedlige nordmenn, sort eller grått i alt som går... ;)

Jeg syntes det er penere med US blink ;) Det at alt går i svart og grått er vel for å holde det cleant. Vil ikke ha et juletre med masse forskjellige farger heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US blink er penere enn uten, og interiøret som står i denne bilen er både sjeldent og pent! Du har samme mening som 95% av alle drittkjedlige nordmenn, sort eller grått i alt som går... ;)

Trenger ikke bli hissig, som jeg skrev er det jo bare smak og behag, og han spurte jo om hva jeg ville gjort annerledes, om jeg har samme smak som 100% av andre bryr jeg meg ikke om da jeg personlig synes det er pent ;-) har hatt US blink jeg også, og synes det er pent men jeg ha blitt lei det i lengden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...