icemanM5 Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Da ser det ut til at det i første omgang blir disse felgene på bilen.... stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Ordentlig bil, må ha ordentlig nøkkelring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Du er harry hva blir neste ,denne ? (12v usb stikker med bmw logo til og ha i bilen ) http://www.ebay.com/itm/BMW-Dual-USB-12V-In-Car-Charger-Twin-Port-for-iPhone-5S-ipad-samsung-/251676102838?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccessories_MobilePhoneChargers&hash=item3a991090b6 Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 ser ut som ett fint prosjekt, følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Ser ut som denne blir hel og fin igjen til slutt, er ikke tilhenger av plastikk, men felgene du skal ha på blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Stig; Den usb'en er harry... Får holde med nøkkelringen tror jeg... Ådne95; Takker så meget! norbakken; Jeg har ingenting imot plastikk, så lenge det kun er originalt! Men sånn jalla-opplegg som Seidel, Rieger og sånn shit, det kan jeg mer enn gjerne spares for Gleder meg til den er ferdig rustsveisa jeg nå, for da blir det lakkering ganske så snart.... stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Da ble det visst ikke BBS RC090 likevel, men disse isteden... 8,5 og 9,5x17, Originale Alpina B10 BiTurbo felger... Joachim S Hamar, Morty999 og stig. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Da er det litt oppdatering igjen, og her er høyre fjærtårn foran ferdig sveisa... Videre til venstre tårn, som oxo sårt trenger pleie.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Blir bra detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Dette blir som i byen det Stig Det er godt å se at bilen får mindre av det brune, og påfyll av det blanke.... Gleder meg til å få denne ferdig nå ja Begynner å bli så mye nytt på denne nå, at det snart blir som å kjøre nybil detta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Var visst litt å henge fingrene i bak lista til frontruta oxo gitt...... :/ Men men, får vel fixa det oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 ouch, men når alt dette er gjort så får du jo en bra org 528 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Sant så sant, Stig! Ser bedre og bedre ut dette... Den blir jo ganske original da, bortsett fra komplett m-tech utvendig.. Men den begynner ihvertfall å bli i veldig god stand nå da. Begynner å bli rimelig påkosta, og er veldig mye nytt på den! Står bare igjen å bytte støtdempere nå, så er faktisk mer som alt under bilen helt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Flott prosjekt! Følger med her Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Da er det kommet enda et skritt videre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå