Gabz Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 Da må jeg vel ta av fangeren for å feste magnetene bak? Orker egentlig ikke det. Festes de kanskje på skiltet også holder de seg fast i metallbjelken inne i fangeren? Og selges sånne sterke magneter i vanlige butikker som Biltema, Clas Ohlson osv. så jeg kan få tak i det kjapt? Har blitt stoppa to ganger for å ikke ha skilt foran allerede, senest i stad, så burde ikke drøye den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 (endret) - Endret Februar 2, 2019 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Bjelken er vell av aluminium, så magneter funker nok ikke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Så fangeren må av, feste magneter bak den, også feste noen metallbiter på skiltet siden det også er i aluminium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 I dag fikk jeg endelig dekkene mine, så da var det ingen nøling før jeg drasset med meg alle hjula til Dekkmann og fikk de montert, balansert og satt på bilen. Utrolig hvor mye felger gjør med en bil! Dekkene er da i dimensjon 235/40R18 for dere som lurer. Tok med meg felgrensen samt en kost og ga bilen en vask, før jeg og en kompis fant fram speilrefleksen og tok en liten photoshoot utover kvelden. Bildene derfra skal jeg gå gjennom snart også poster jeg et innlegg med de så snart jeg har valgt ut og småredigert de beste. Her er forresten bredden av kanten på felgen. Kortet er like stort som et vanlig bankkort/førerkort: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Da har jeg gått gjennom bildene fra shooten og valgt ut noen som var ganske kule. For å komme med unnskyldningene først, så mangler det en del ting på bilen (polering av felgene, to felger mangler senterkopp, plastidip på listene, Hella frontlykter, soting, senk, fjerne skiltholder og ha avtagbare skilter med magnet..) også var dette bare nokså kjapp knipsing av bilder, så er ikke verdens beste bilder, akkurat. Blir nok masse shoots utover når jeg får gjort litt med bilen eller når vi får lyst til å ta noen bilder Her er i hvertfall noen fra i dag: Durochris og vaskemaskin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Da var det omsider tid for oljeskiften. Fikk løfta opp bilen på et verksted som en kompis har tilgjengelig, så fikk sett litt under også, som er veldig greit. Deilig å endelig få skifta ut den gjørma av en olje som lå der inne. Hjelpsom kar! Fikk også ordna en kul liten løsning til å holde olja mi i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Nå mangler du bare en slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 ..Også mangler du senk, facelift frontlykter og original grill da er bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Senk og facelift-lykter er veldig langt oppe på prioritetslisten min Men takk! Sånn bag kan jeg også skaffe, ser mer ryddig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 har han da ikke facelift frontlykter?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Jeg har DEPO-lyker. Facelift-lyktene det er snakk om er originale Hella-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Fikk skutt noen kjappe bilder i dag også. Var ute med et par kompiser, så tok noen med dem også ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Fant et mobilbilde som egentlig var litt kult, så slenger det opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå