-Lasse- Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Selger et så og si strøkent sett originale 351M. Kommer fra en F10, men passer perfekt på flere andre modeller, f.eks. F11, F30, F31. Dekk er Goodyear Excellence i dim 275/35-19 og 245/40-19 som kun har rullet en sesong. Innpresset på felgene er 44 bak og 30 foran. Dekkene er run-flat og jeg vet at mange er skeptiske til dette, men jeg vil påstå at disse nye modellene er meget gode å kjøre på, og er betydelig bedre enn de gamle Bridgestone hjula som kom på blant annet e90... Jeg har opplevd de som støysvake og med lite sporing. Pris er 13000,- ferdig prutet. Bildet er av identiske felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Hvor holder du til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Hedmark. Ikke langt unna Flisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Kan du ikke legge ut bilder av de eksakte dekka og felgene du selger, slik at vi kan få ett inntrykk av hvilken stand de er i. Tenker da på om gummien er skeivslitt, om felgene er kantkjørte eller har riper ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Sier meg enig med Fredrik. Er du evt interressert i bytte i 18" style 350M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Dekkene er ikke skeivslitte og som nevnt er felgene så og si strøkne. Et par mindre bruksmerker finner man sikkert om man ser nøye etter, men de er hverken kantkjørte eller ripete. Hjula sitter per i dag på bilen min og tas av når jeg eventuelt får solgt dem. Grunnen for salg er at jeg ønsker å gå et hakk opp i størrelse Jeg kan knipse bilder og sende som mms til de som er seriøst interesserte. Ring gjerne eller send sms til 90022545. Dessverre er ikke 18" aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Har du solgt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jeg leiter fortsatt etter slike felger men er fortsatt interessert i å se bilder av de aktuelle felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jeg leiter fortsatt etter slike felger men er fortsatt interessert i å se bilder av de aktuelle felgene... Dessverre har ikke trådstarter vært pålogget siden 6.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Ikke noe nytt her? jeg står klar med penger og vil kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Er jo bare å ta kontakt per telefon om du vil ha dem, eller vil finne utav om de enda er til salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå