Gå til innhold

19" 351M

-Lasse-
 Share

Anbefalte innlegg

Selger et så og si strøkent sett originale 351M. Kommer fra en F10, men passer perfekt på flere andre modeller, f.eks. F11, F30, F31. 

Dekk er Goodyear Excellence i dim 275/35-19 og 245/40-19 som kun har rullet en sesong. Innpresset på felgene er 44 bak og 30 foran. 

Dekkene er run-flat og jeg vet at mange er skeptiske til dette, men jeg vil påstå at disse nye modellene er meget gode å kjøre på, og er betydelig bedre enn de gamle Bridgestone hjula som kom på blant annet e90... Jeg har opplevd de som støysvake og med lite sporing.

Pris er 13000,- ferdig prutet.

Bildet er av identiske felger.

attachment.php?attachmentid=528512&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke legge ut bilder av de eksakte dekka og felgene du selger, slik at vi kan få ett inntrykk av hvilken stand de er i. Tenker da på om gummien er skeivslitt, om felgene er kantkjørte eller har riper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene er ikke skeivslitte og som nevnt er felgene så og si strøkne. Et par mindre bruksmerker finner man sikkert om man ser nøye etter, men de er hverken kantkjørte eller ripete. 

Hjula sitter per i dag på bilen min og tas av når jeg eventuelt får solgt dem. Grunnen for salg er at jeg ønsker å gå et hakk opp i størrelse :)

Jeg kan knipse bilder og sende som mms til de som er seriøst interesserte. Ring gjerne eller send sms til 90022545.

Dessverre er ikke 18" aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...