MariusRoren Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Vasket den av med universaltynner. Passformen er grei, men den var veldig vridd og kronglete å feste. Jeg fikk ikke til (med liten innsats) å få den til å sitte inntil på sidene. Kjøpte den på GS. Jeg vurderer å ha bare splittere til neste år da jeg har et svare spetakkel å komme inn og ut av innkjørselen ennå den er så høy som den er.. Send meg en om om boksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 sender deg en pm da. Ser iallefall veldig bra ut med den lippa vurderer du å selge den og får di gi et pip, om den passer til csl fangern.. bygger den mye ned i forhold til splittere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Jeg tror ikke den passer csl fangeren. Se på gs sine sider.. Tror ikke den bygger noe lenger ned, men den gjør snuta mye lenger. Innkjørselen min er megabratt så må kjøre inn på tvers og med snuta først, ellers skraper den nedi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Vintermodus er kjipt.. Vasket bilen til frua idag også Endret November 21, 2014 av MariusRoren -Roger- og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 (endret) Liker modsa på bilen veldig godt. Tøft at kona kjører m3 også Fine begge to! Er de originale eller ombygget? Endret November 22, 2014 av ///FredriK.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 (endret) Liker modsa på bilen veldig godt. Tøft at kona kjører m3 også Fine begge to! Er de originale eller ombygget? Takk! Nå har jeg jo tatt av leppa og heiset den for vinteren. Men ja, vi har en hver og begge er originale.. Ble for mange diskusjoner om hvem som skulle kjøre hvilken bil, så måtte ha en hver for husfreden.. Prøvde å få tatt noen bilder idag også, men var kaldt og forferdelig! Endret November 26, 2014 av ///MariusR Evenol, MagnusHN og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 (endret) Blackfriday? tatt med Nokia Lumia 1520 Endret November 28, 2014 av ///MariusR Evenol og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Følger! Rimelig rå den bilen din! Stilig att fruen kjører m3 og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Takk! Hehe, ja det er litt moro! var litt gøy i sommer, da familiebussen vår (s-Max 7-seter) ikke var i form og vi måtte kjøre begge m3ene på ferie.. litt gøy å "kjøre om kapp" med kona! Torolav933 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Noen bilder fra fjordåret! (Ikke jeg som har tatt noen bildene) Endret Januar 16, 2016 av ///MariusR Kjellsen, Evenol og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 M3en er bare så rå[emoji41] Liker hjula, har ikke sett andre med de[emoji108] Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Drømme M3'n det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Meget fin bil, skulle ønske hu mi også hadde samme glede av disse bilene [emoji14] Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 råflott m3! morsomt at dere begge har m3 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå