Khaugen Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 (endret) Da har jeg fått handla min første bmw etter å har hatt kun Vag i 6 år planen er laav å brei! fikse den opp så den ser bra ut igjen da den trenger litt pleie! har ikke fått gjort så mye enda men blir da gjort litt småting Men har noen et billig billig justerbart til den så rop ut! den skriker etter MYE senk! Er det noen som vil bytte lykter med meg?jeg har lyst på sånn http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/6dQAAOSwEK9Twq6-/$_57.JPG Endret Juni 16, 2015 av Kimrune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glaciersilber Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Nydelig bil! Ta godt vare på den og lykke til med oppussingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Ser ut som et fint eksemplar. Kjekt å se en i rød og, de er pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Takker Skal prøve å få den pen igjen, litt småbulker å riper men det blir tatt iløpet av sommer/vinter! mangler å få tak i no fete felger (tips mottas) og SENK!men frontlykter ønskes byttes om noen har! bilde av golfen min i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Grattis med fin e36. Fine og tidløse biler. Pøs ut med bilder og info etterhvert som du holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Pent eksemplar! vurdert svart tak? Folie eller lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Skal vel ikke bytte ut de gule frontlyktene? De er jo knall fete, og er de originale er de sjeldne og dyre og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Takker folkens desverre litt småplukk men det blir etterhvert jo skal bytte, vil heller ha de jeg lika til med lyktfilm på, syns det blir for gult lys nå jeg har litt lyst til å ha det sånn, litt lite bilde men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Et lite bilde til vurdere å org speil da alle har m3speil er nok ikke like bra stand som den ser ut som på bilder, litt småbulker som må tas å lakke opp igjen ene hjulbue bak da den er tragisk dårlig lakka.... litt smårustbobler her å der men gamal bil som ikke er så godt tatt vare på, men skal da bli bil etterhvert håper jeg! få tak i noen fete felger etterhvert å mye senk! og litt insprasjon! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Daa ble det noen felger på meg å BBS RS2 714 8,5x18 men vurdere å bytte tønner bak til 9,5 De trenger endel pleie derfor fikk jeg de veldig billig, ene felgen må bårre ut 2 av skruene da de ha knekt neddi hullet også må egt alle senter lakkes og da vurdere jeg hvitt senter Sondre92 og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Niice felger gjør mye med en bil! Bare litt senk og så er bilen godt innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 ikke bare litt senk heller haha men blir justerbart i vinter! men få på noen senkefjører nå først driv å flytter så penger går ikke på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Har selv en bil som ser ut som en ufo, så vet hvordan det er.. og det med penger er ikke alltid like lett det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 fin e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå