Aleks Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Jepp. Blir bredding av bakdørene og ja Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 wow.utrolig pent arbeid du utføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 (endret) Da er venstresiden påbegynt. Ting tar litt lenger tid enn ønskelig, men kvalitet tar tid.. Her er skjermen tilpasset og klar for falsing før sveising og sparkling. Gleder meg til det er ferdig. Så er det bare å begynne bak Kjøpte nye felger her om dagen. Solgte de oransje ASA felgene og nå tror eg at eg kan få den looken eg har vært ute etter. 11x19 ET 25 bak og 9,5x19 ET 20 foran Endret April 25, 2015 av Aleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Har tatt bilen ut av garasjen til gamlingen, og inn i mitt eget verksted nå. Fått byttet reflektorene til blanke igjen. ENDELIG. Skal på biltilsynet å godkjenne den iløpet av Mai måned for så å levere den På et karroseriverksted 1. Juni for å få tatt bakskjermene. Deretter blir bilen sendt på lakk Og er forhåpentligvis ferdig i midten av Juni! Eg gleder meg til å kjøre den nå altså. Her er et bilde av hvordan den ser ut nå, støvete og fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 se her ja! hva må du betale sånn sirka for å få tatt bakskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Da er bilen klar til kontroll på tirsdag. eneste som gjenstår er hjulstilling, men det ska bli tatt på mandag Håper dette går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 DA er endelig bilen godkjent. Fikk brevet på mail idag, så nå er det bare å gå i gang med resten. Har begynt å tilpasse M3 speilene (herregud for en drittjobb) Fått skiftet ledningsnett i dørene slik at speilene og slikt virker. Ser litt bedre ut med M speil. Her er DIY på hvordan man gjør det. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=675377 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Grattis!! Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Monterte speilet på venstresiden idag. Var litt jobb med de ekstra modulene man må ha i døren som det egentlig ikke er plass til. Dette er for å styre memory og slkt. Så nå virker de akkurat som på en orginal M3. (feks ved at speilglasset tilter ned når man setter bilen i revers) Litt mer helhet nå. Nærmer seg dag for dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Godt å se du bruker originale M3-speil, og ikke replica som sjeldent ser pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Bruker alt eg kan fra M3 eller alt av deler eg kan bruke som har M3 merking på seg. Selv paserdemperene er byttet, fordi at det står M3 på de Filt i girtunell, framste del av innerskjermer, mattene i bagasjerommet. Alt som eg kan bruke har blitt brukt slik at det faktisk blir en "M3" Tomi E91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Godt å høre at du gjør det såpass skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå