Slavearbeider'n Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Har nå kjørt en diagnose på bilen. Der kom disse feilkodene opp: Hva burde jeg starte med å se på for å få fjernet flest feilkoder? Bilen skal på verksted den 8. august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Jeg ville no startet med å slette alt som kan slettes. Dette kan være gamle koder som liger lagret i minnet fra tidligere, eller har du problemer med bilen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Dette er meldingene som kommer opp etter at jeg har fortatt en sletting. Har gjentatt 2-3 ganger og ender opp med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Det du ser er skyggeminne. Ikke faktiske feil på bil. Den øverste er det aktive feilminnet. Og der ser du no errors Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Okey. Skyggeminne hva vil det si? Har ingen problemer med bilen,mulig den får no' falskluft Men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Skyggeminner = feil som har vært før, men ikke eksisterer ved denne skanningen. Altså gamle feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Står jo også forklart at de som er merket med GULT er feil som ikke er til stede. Skyggeminne er en slags logg. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå