Snowgoon Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 (endret) Etter er snaut halvår i en e36 ble savnet etter ordentlig Bmw stort og ny e39 ble handlet inn. Planene for bilen er rett og slett å holde den helt original da jeg synes den er fin slik den er. Er litt diverse som skal gjøres: Hellakkering, når pengene strekker til. Nye frontlykteglass. Behandling av skinnseter. og vanlig vedlikehold av bilen. Endret April 8, 2015 av Snowgoon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Flott bil med nydelig farge Når du først skal gjøre noe med frontlyktene så er facelift lykter must. Og fronten ser mye finere og rikere ut på første enn på andre bilde så da kan man lure på hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Bilen skal beholdes original, så den forblir pre facelift. Har altid likt facelift best, men looken med preface har vokst på meg. Med fronten regner jeg med at du sikter til nyrene. Har bestilt nye chrom nyrer, de svarte er midlertidige. Da de originale var knekt og stygge. Så hadde jeg nyrer liggende fra den gamle 525d jeg hadde men takk hyggelig å høre at folk synes den er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Flott bil, enig med deg at preface er fin, men om den er finere enn facelift kan nok diskuteres lenge... Men uanset, sjelden å se en preface med original M-Sport pakke, dette er vel da en 99 modell e.l.? Snowgoon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Takk Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Det blir smak og behag, og man kan diskutere til begge parter blir grønne. Synes begge deler er fint, men med tanken på sjeldenheten av pre facelift med org m pakke, synes jeg at bilen skal bevares original. Bilen er en 2000 mod, solgt ny i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Flott bil Behold orginal lyktene, prefacelift ser meget bra ut det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Hvor stor er RH felgene? 18? facelift er såklart finere, men kult at det er org m sport preface! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 RH felgene er 18 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Da går det atter en gang mot vår, og det skal begynne å skje litt med bilen igjen. I løpet av vinteren er det en uærlig sjel som har vært borti baken på bilen, så har blitt en liten sprekk i bakfangeren og noen riper. Så dette skal snart fikses, mulig at drøyes til rundt juni og hele bilen blir lakkert når jeg får feriepenger. Måtte også kjøpe, nye vinterdekk i år og kjøpte da årets testvinnere Goodyear ultragrip ice 2. Som har imponert meg veldig, spesielt i snø kaoset her i Oslo denne uken. Bilen dro seg frem som en liten tysk tanks i snøen på E6, mellom de polske lastebilene som stod fast. Vinterfelgene ble 17" ac schnitzer kopier, pulverlakkert i svart. Har også gått til innkjøp av nye sommerfelger. Bmw sine style 37. Fra en E38 som er 8" forran og 9,5" bak. Samt 15mm adapter spacere for at de skal passe på E39 navet. For se hvordan det blir, hvis det blir seendes for voldsomt ut med spacerne, sender jeg felgene til Østfold Felgteknikk for å få dreid senteret til 74,1mm. Nå har bilen også rundet 280 000. Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 28, 2015 av Snowgoon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Fin bil du har der! [emoji4] gleder meg til å se hvordan felgene sitter da jeg har kjøpt akkurat samme og vurderer det samme som deg når det gjelder spacer eller dreing [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Takker kommer bilder av det etter påske. Venter litt med å sette på sommerhjula, da været fortsatt er litt usikkert fremover her i Oslo. Men vil tro at det blir bra med spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå