Espen Aass Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Noen som kan fortelle hva Geschw [35.5] i skjermen til kjørecomputer betyr? Google oversetter tar den ikke..
Espen Aass Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Skrevet Juli 31, 2014 Gjennomsnittsfart. Aha... Får tråkke mer på gassen da Takk for raskt svar! Veldig bra.
Sjøbuse Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Den måler sålenge motoren er igang. Så trekker fort ned om bilen står på tomgang
Espen Aass Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Skrevet Juli 31, 2014 Den måler sålenge motoren er igang. Så trekker fort ned om bilen står på tomgang Der har vi svaret! AC'en må gå vettu Var redd for og bli stemplet som lusekjører nå gitt.... Men har kun hatt bilen i 5 dager da...
D.Toft Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 er en meny innpå der som du kan velge engelsk språk
Espen Aass Skrevet August 2, 2014 Forfatter Skrevet August 2, 2014 er en meny innpå der som du kan velge engelsk språk Ok. Vet du hvordan? Eller noen andre som vet? Har prøvd og finne ut av dette, men har så langt ikke funnet noe på nettet.
Sjøbuse Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Tror ikke jeg kan endre på min. Ikke sett det der. Og jeg har sjekka gjennom alt. Jeg har MK3 computer.
Espen Aass Skrevet August 3, 2014 Forfatter Skrevet August 3, 2014 Eneste jeg fant til E38 er dette: http://www.meeknet.co.uk/e38/OBC_Unlock.htm
Robin L Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 på min kan jeg velge språk innpå settings på skjermen iallefall. men trur språket må være lagt inn om et ikke er der. gjøres hos bmw
Sjøbuse Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Min bil er importert fra tyskland i slutten av 2011 og har engelsk språk. Så det er nok endret når den kom til landet.
Espen Aass Skrevet August 3, 2014 Forfatter Skrevet August 3, 2014 er en meny innpå der som du kan velge engelsk språk Du hadde helt rett! Under [set] fant jeg språk. Kunne velge mellom D, GB og F. Så da ble det Engelsk D.Toft reagerte på dette 1
Espen Aass Skrevet August 4, 2014 Forfatter Skrevet August 4, 2014 Her er en liten "step by step" til BC (Bordcomputer) hvis det er noen som lurer. (for dummis som jeg) Bilen er en 1997mod E38 735i A Ser slik ut: Først trykk på meny knappen Vri deretter hjulet til [Einstellungen] og trykk deretter på hjulet så det blir "markert": Vri på hjulet opp til [sprache] og trykk på hjulet så det blir "markert" Vri deretter hjule til GB og trykk på hjulet Da er det stilt inn på Engelsk: Trykk på Meny-knappen Da blir seende sånn ut CD BC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå