Steffen Hansen Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Er bygget av 15mm MDF og veier totalt 20kg med sub og batteri, noe jeg ikke synst er altfor mye vekt Skal ikke bygge noe tunge greier i denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Nei det Vakke gærnt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Hvordan får du bassen inn i coupeen? Er jo ganske tett mellom bagasjerom og coupe på disse,i motsetning til golfen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Koblet det opp og testet lyden i kveld, og føler det er litt tett uansett om det spiller bra.. Skal ha meg entur nedom bassbrothers i mårga å få stillt det inn skikkelig.. Har lite lyst og kutte noe hull i en så urørt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Kjekt å se deg her inne, Steffen. Jeg vet denne blir strøken når du er ferdig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Koblet det opp og testet lyden i kveld, og føler det er litt tett uansett om det spiller bra.. Skal ha meg entur nedom bassbrothers i mårga å få stillt det inn skikkelig.. Har lite lyst og kutte noe hull i en så urørt bil! Ja jeg har ei kasse fra bass brothers som jeg har brukt i både e21'en og ei stasjonsvogn, den spilte veeesentlig bedre i stasjonsvogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Takk takk Frode! Spiller nok bedre i en stasjonsvogn ja, men jeg er ikke interissert i så mye bass kun litt mer en 4x6" klarer og lage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Et spørsmål.. Nå star det Spax dempere bak med hardhetsjustering på og 60mm fjører uten TÜV.. Tror dere biltilsynet kommer til og si noe på at der er hardhetsjustering om der står H&R fjører med TÜV på? Justeringen sitter i bunn av demperen godt synlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Et spørsmål.. Nå star det Spax dempere bak med hardhetsjustering på og 60mm fjører uten TÜV.. Tror dere biltilsynet kommer til og si noe på at der er hardhetsjustering om der står H&R fjører med TÜV på? Justeringen sitter i bunn av demperen godt synlig.. Dempere skal ikke ha noe å si. Det er kun fjærene som krever godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Er det jeg også tror Men vet aldri med BT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Ikke så mye som skjer fortiden, men litt er det jo Kjøpte meg noen billige BBS RS 098 7x16" 5x112 på søndag som jeg hadde planer om og pusse opp og bore om eller bruke adapter. Den planen varte helt til igår når jeg helder byttet de i noen utrolig skjeldne felger Selve utseende er ikke so skjeldent, men dimensjonen har jeg ikke hørt om før. BBS Mahle 112/113 7 og 8x16" 5x120 Felgene er strøkne, men kommer til og lakkere senteret i litt mørke grå og polere kanten som dere ser på siste bildene. Tenker og kjøre 195/40 foran og 205/40 bak. Bestillte nettopp 18mm 4x100 - 5x120 adaptere med rett sentrerings ring og bolter. Hengte på hjula med en bolt igår for og teste, og med 18mm adapter blir det perfekt. ( ingen bilder ) Stikker det noe utføre er det null problem og dreie 5-10mm av senteret bak Tror dette kan bli bra på denne bilen! Tok og lakkerte spelifestene matt svart. Ble litt bedre med litt brytning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valhovden Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Følger ! E21 kan bli sjukt tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Nå er dekkene av og det viser seg at 2 av felgene er litt kast i, så de bilr sendt ned på østlandet til en bekjent nå til helgen så han får rettet de til meg Adapterene er snart på vei, men måtte ha meg en test fit uten dekk Kommer til og bli bra når jeg blir ferdig! Mye og dreie av senteret skulle de kommefor langt ut Carlos approved! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Da har jeg fått adapterene mine fra 42 Draft Designs og de passet så perfekt så du kan få det! Kjempe fornøyd med kvaliteten og finishen på de Glasblåsing, ny lakk og polerte kanter så blir dette bra! Tips til mørkegrå farge? fargekode/navn? Liten test fit idag igjen Liten test for og se hvordan det blir med polert kant Hadde bare grovt pussepapir, men når jeg får spent de opp i dreiebenkmed skikkelig utstyr blir dette bra! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Nogaro silver er mye brukt i BMW-miljøet på felger. Her er bilde av det på min gamle: https://www.google.no/search?q=nogaro+silver+wheels&safe=off&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WsUaVJvQF-LNygOskIHYCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=679 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå